Vyhlásené obstarávanie

Nákup mediálneho priestoru za účelom zabezpečenia informovania verejnosti o podpore zo zdrojov EÚ a zabezpečenia propagácie aktivít MIRRI SR v oblasti eurofondov, region. rozvoja a informatizácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
837 378,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 9

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup mediálneho priestoru v online médiách, na sociálnych médiách a v tlačených médiách za účelom zabezpečenia informovania verejnosti o podpore zo zdrojov EÚ a zabezpečenia propagácie aktivít Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako ústredného orgánu, ktorý má v gescii investície z fondov EÚ, regionálny rozvoj a informatizáciu. MIRRI SR to umožní informovať verejnosť o podpore zo zdrojov EÚ a o aktivitách, projektoch a výsledkoch činnosti, ktoré zlepšujú život občanom. DNS sa zriaďuje na obdobie 9 mesiacov. Jednotlivé čiastkové zákazky budú zadávané čiastkovo v závislosti od potrieb MIRRI SR schválených čiastkových zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk konkrétnej zákazky. Cieľom zriadenia DNS je vytvorenie platformy pre verejného obstarávateľa na zadávanie zákaziek v DNS za účelom umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, tj. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.. Predmetom zákazky je nákup mediálneho priestoru v online médiách, na sociálnych médiách a v tlačených médiách za účelom zabezpečenia informovania verejnosti o podpore zo zdrojov EÚ a zabezpečenia propagácie aktivít Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako ústredného orgánu, ktorý má v gescii investície z fondov EÚ, regionálny rozvoj a informatizáciu. MIRRI SR to umožní informovať verejnosť o podpore zo zdrojov EÚ a o aktivitách, projektoch a výsledkoch činnosti, ktoré zlepšujú život občanom. DNS sa zriaďuje na obdobie 9 mesiacov. Jednotlivé čiastkové zákazky budú zadávané čiastkovo v závislosti od potrieb MIRRI SR schválených čiastkových zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk konkrétnej zákazky. Cieľom zriadenia DNS je vytvorenie platformy pre verejného obstarávateľa na zadávanie zákaziek v DNS za účelom umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, tj. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.

Doplňujúce informácie

1. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti osobného postavenia: V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť Doklady a dokumenty, ktorými záujemca preukazuje osobné postavenie musia byť v žiadosti o účasť predložené ako scan originálu alebo ako scan ich úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. 2. Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451104. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritérium na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia dynamického nákupného systému a zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií alebo obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 4. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. 5. Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. Ako výsledok verejného obstarávania môžu byť v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek objednávky/rámcové dohody/kúpne zmluvy. 6. Záujemca pri preukazovaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. 7.Úspešný uchádzač v rámci čiastkovej zákazky, ktorá je financovaná z fondov EÚ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu čiastkovej zákazky oprávnenými osobami kedykoľvek v zmysle riadiacej dokumentácie. Úspešný uchádzač sa zároveň zaväzuje poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám, ktorými sú najmä: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby. Predložením žiadosti o účasť sa záujemca zaväzuje k uvedenej povinnosti.