Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania pre žiakov školy Gymnázium I.Kraska – I.Krasko Gimnázium


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium Ivana Kraska - Ivan Krasko Gimnázium
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
725 680,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 47

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby príprava a výdaj stravy a zabezpečenie elektronického systému (hardvér, softvér) na bezhotovostné platby a prihlasovanie a odhlasovanie stravy. Stravovanie sa bude realizovať v zariadení v správe Objednávateľa, s priemerným počtom denne vydaných obedových jedál 240, v termíne od 1.10.2023 do 31.8.2027.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby príprava a výdaj stravy a zabezpečenie elektronického systému (hardvér, softvér) na bezhotovostné platby a prihlasovanie a odhlasovanie stravy. Stravovanie sa bude realizovať v zariadení v správe Objednávateľa, s priemerným počtom denne vydaných obedových jedál 240, v termíne od 1.10.2023 do 31.8.2027. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách týchto SP.

Doplňujúce informácie

1.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez fin.nároku voči ver.obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok ver.obstarávania.2.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle §39ZVO jednotným eur.dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finanč. a ekonomick. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV.časti JED.3.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j.pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok:zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVOč.3/2018.4.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle §49ods.1 písm.a)ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasled.spôsobmi:- v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.0016.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.-vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom.-vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom 5.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6.Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ v zmysle §42 ods. 12 ZVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa ekonomických, sociálnych a kvalitatívnych hľadísk, tieto sú uvedené v časti A. bod 22. súťažných podkladov. 8.Predmetné verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií. 9.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.