Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia domu kultúry, Veľké Leváre – II. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľké Leváre
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
238 154,69
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy kultúrneho domu. Objekt Domu kultúry vo Veľkých Levároch je samostatný objekt občianskej vybavenosti s funkčnou kinosálou, spoločenskou sálou, miestnou knižnicou a ostatnými nevyhnutnými doplnkovými priestormi. Modernizácia kultúrneho domu je rozdelená do III. etáp. V poradí sa jedná o II. etapu modernizácie kultúrneho domu. II. etapa modernizácie kultúrneho domu pozostáva z modernizácie a rekonštrukcie priestorov zádveria, vstupného foyer, šatne, spoločenskej sály a skladu na 2NP. Celková úžitková plocha riešených priestorov je 408,21 m2. Stavba môže byť realizovaná v období od 25.9.2023 do 22.12.2023, predlžovanie termínu nie je možné z dôvodu obdobia oprávnenosti nákladov a všetky výdavky musia byť uhradené do konca roka 2023.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy kultúrneho domu. Jedná sa najmä o burácie práce, výmena podlahových krytín, zhotovenie akustického podhľadu, úpravy elektroinštalácie, vykurovanie a vzduchotechnika. Základné rozdelenie: a) Búracie práce - odstránenie podláh vo vyznačených priestoroch, odstránenie nesúdržných časťstropných a stenových omietok, odstránenie dreveného obkladu vo vyznačených priestoroch, odstránenie dverí a zárubní, odstránenie interiérového okna, vrátane parapetov, odstránenie sviediel, odstránenie radiátorov, b)Výmena podlahových krytín v riešených miestnostiach, aplikované vyspravenie nerovnosti v.c. omietky na stropné konštrukcie, inštalácia minerálneho kazetového podhľadu na závesnej kovovej konštrukcii, SDK plný podhľad a v častiach stropu aj zavesený akustický podhľad, do ktorého budú v rámci elektrinštalačných prác zapustené kazetové svietidlá, v rámci úpravy povrchov sten presieťkovanie a vyspravenie nerovností v.c. omietky, exteriérové okná sa doplnia čírou solárnou fóliou a horizontálnymi žalúziami, výmena dverných konštrukcií a drevný obklad radiátorov. Podrobnejší popis je uvedený v technickej správe v PD v prílohe č.2 Zadávacích podkladov, c) Vykurovanie - Predmetom je demontáž starých článkových radiátorov, montáž novonavrhnutých radiátorov v zmysle PD a výkazu výmer vrátane potrubia, izolácie, napojenia na existujúce potrubie, vykonanie tlakových a vykurovacích skúšok, montáže termostatických hlavíc, d) Elektroinštalácie - Predmetom je inštalácia umelého osvetlenia, zásuvkových a dátových rozvodov pre rekonštrukciu domu kultúry v zmysle PD v prílohe č.2 Zadávacích podkladov, e) Vzduchotechnika - Projekt vzduchotechniky pre realizáciu stavby rieši vetranie a klimatizáciu priestorov Domu kultúry vo Veľkých Levároch s ohľadom na priestorové a technické možnosti. Podrobne viď Projektová dokumentácia (PD) v prílohe č.2 Projektová dokumentácia v Zadávacích podkladoch v profile zákazky a Dokumentoch zákazky v IS EVO.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve doplňujúce podklady v profile VO link je uvedený v úvode výzvy I.3) Komunikácia ako aj v IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Zadávacie (súťažné) podklady, ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. 2. Obhliadka staveniska v čase 8:00-16:00 hod. Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP. Za dodržania podmienok uvedených v SP. 3. Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje cez el. platformu systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO (IS EVO). Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme IS EVO na UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt, pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://eplatforma.vlada.gov.sk/, kde sú aj všetky ostatné informácie o el. platforme. Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt. Pre neregistrov. hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o účasť. Odporúčame sa registrovať alebo vstúpiť do zákazky napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profileVO. 4.Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne najneskôr min. 2 prac. dni pred lehotou na predloženie ponúk , resp. do 4 prac. dní ak sa týka žiadosť úprav PD a výkazu výmer a ak sa požiadalo včas. Súťažné podklady ako aj vysvetľovanie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a v IS EVO (link na súťažné podklady je v úvode výzvy) a budú sprístupnené v IS EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6.Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO. 7.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. 8. Nepoužije sa elektronická aukcia. 9. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky super reverzným spôsobom podrobne viď zadávacie podklady. 10. Súčinnosť na uzatvorenie zmluvy je 10 prac. dní od doručenia informácie o výsledku ver. obstarávania a výzvy na súčinnosť. Podrobne viď zadávacie podklady. 11. Pre zrušenie verejného obstarávania sa si vyhradzujeme právo použiť primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO. V prípade neschválenia NFP k projektu v rámci Výzvy IROP-PO7-SC77-2021-75 - Podpora udržateľnosti a odolnosti kultúrnych inštitúcii, bude súťaž zrušená ako aj môže verejný obstarávateľ v prípade podpísania zmluvy o dielo od nej odstúpiť bez akýchkoľvek sankcií ak nebol NFP na projekt schválený, resp. boli uložené korekcie za porušenie predpisov vo verejnom obstarávaní tejto zákazky nad rámec fin. možností ver. obstarávateľa a neprišlo ešte k plneniu zo zmluvy o dielo. 12.Ak nebola predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa požiadavky určené VO na predmet zákazky alebo ani jeden uchádzač nespĺňa podmienky účasti, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia, VO je oprávnený vyzvať na rokovanie jedného alebo viacerých záujemcov, s ktorými rokuje o zadaní zákazky. 13. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie.