Vyhlásené obstarávanie

Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 750 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 60

Opis obstarávania

Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia digitalizácie zvozu odpadu vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware - zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie. b. Systém - softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky.. Implementovaným riešením sa sledujú tieto ciele: Z pohľadu vedenia spoločnosti zvýšenie efektivity zvozovej činnosti zníženie nákladov na prevádzku vozového parku možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel plnenie stanovených cieľov akcionára dátové vstupy pre BI zariadenie Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov okamžitý prístup k relevantným údajom dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie KPIs pre hodnotenie vodičov sledovanie spotreby PHM vozidiel voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne porovnanie tankovaní čerpacia stanica a nádrž na vozidle zamedzenie únikom PHL digitalizácia knihy jázd synchronizácia dát so systémami OLO zjednodušenie výstupov Z pohľadu práce so systémom spracovanie údajov obsluhe nádob na jednom mieste spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj Opis predmetu zákazky) a na základe dokumentu SLA, podpora a pokuty, ktorý tvorí prílohu č. 5 súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady (vrátane anglickej verzie) sú uverejnené na stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/44058/summary 2. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa vyžaduje v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku alebo anglickom jazyku. Vyžaduje sa komunikácia v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. 3. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa neuskutoční. 4. V rámci prípravy výberového konania boli realizované prípravné trhové konzultácie. Viac informácií je dostupných tu: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/29581/summary 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému Josephine a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. Ponuky sa predkladajú elektronicky, prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným dodávateľom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča neodkladať proces autentifikácie (ktorý prebieha nezávisle od vôle a činnosti verejného obstarávateľa, pretože ho zabezpečuje prevádzkovateľ systému Josephine) na poslednú chvíľu.