Vyhlásené obstarávanie

Nákup motorového vozidla kategórie SUV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34110000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup nového osobného motorového vozidla kategórie SUV určeného na prepravu osôb pre potreby zabezpečenia činností verejného obstarávateľa: 1)Referentské motorové vozidlo, požadovaný počet ks: 1 Podrobný opis predmetu zákazky: Technické údaje: Svetlá výška min.180 mm Batožinový priestor základný min. 410 l Motor - Výkon min. výkon 70 kW Objem motora (ccm)min. 950 cm Kombinovaná spotreba (l/100 km) do 8l Požadovaná min. výbava: ESC vrátane ABS, ASR Airbag vodiča a spolujazdca Hlavové airbagy a bočné airbagy vpredu Elektrické ovládanie okien min. vpredu Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním (2 kľúče) Emisná norma EURO 6 Klimatizácia Výsledok verejného obstarávaniaa obchodné podmienky: Objednávka -V prípade nedodržania lehoty dodania možnosť odstúpiť od zmluvy -V cene zahrnuté aj prihlásenie a dodanie -Príslušné technické podmienky, alebo normy budú uvedené na doklade (záručnom liste) k tovaru, na ktorom bude uvedený mesiac a rok výroby. Pre vylúčenie pochybností sa má za to, že sa požaduje dodanie nového tovaru (vozidla) v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. -Súčasne s tovarom je podmienkou dodanie príslušnej dokumentácie na jeho používanie, najmä záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom (českom) jazyku. -Na tovar sa vzťahuje záruka najmenej 3 roky alebo min. 80 000km, vady možné odstrániť v autorizovaných servisoch v Bratislavskom aj v Košickom kraji -Splatnosť 30 dní od doručenia faktúry, po podpise dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu k motorovému vozidlu. 1 ks motorového vozidla kategórie SUV

Doplňujúce informácie

Kritériá na vyhodnotenie cenových ponúk, resp. určenie predpokladanej hodnoty zákazky na základe doručených cenových ponúk: Na základe doručených ponúk v rámci tohto prieskumu trhu bude vypočítaný ich aritmetický priemer: 1.Menší < ako 20 000,- EUR bez DPH verejný obstarávateľ / obstarávateľ na základe tohto prieskumu trhu zaradí cenové ponuky do vyhodnotenia za účelom zadania zákazky ( prijatia ponuky ) na vyššie uvedený predmet zákazky a to za nasledovných podmienok: Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH Verejný obstarávateľ / obstarávateľ na základe doručených ponúk určí poradie uchádzačov; od najnižšej celkovej ceny v EUR s DPH (ponuka sa umiestni na prvom mieste) po najvyššiu celkovú cenu v EUR s DPH (najvyššie poradie určené podľa počtu doručených ponúk) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého cenová ponuka v porovnaní s ostatnými cenovými ponukami bude najnižšou cenou v EUR s DPH a splní požadované podmienky účasti a požiadavky na ponuku. V zmysle § 117, bod 5 zákona č. 343/2015 Z. z., verejný obstarávateľ / obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Splnenie vyššie uvedených podmienok si verejný obstarávateľ / obstarávateľ overí sám z verejne dostupných zdrojov. V prípade, že preukázanie oprávnenosti dodávať tovar, poskytovať práce alebo službu uchádzač preukazuje iným dokladom ako je Výpis z OR SR alebo Výpis zo ŽR SR, je povinný kópiu takého dokladu predložiť spolu so svojou cenovou ponukou. Podmienkou uzavretia zmluvy alebo vystavenia objednávky je schválenie zmluvy, resp. objednávky v rámci interných predpisov verejného obstarávateľa. 2.Väčší alebo rovný ako 20 000,- EUR bez DPH verejný obstarávateľ / obstarávateľ na základe tohto prieskumu trhu nie je povinný pristúpiť k uzavretiu obchodného vzťahu, zadaním zákazky, ale prieskum bude slúžiť pre účely určenia predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ). V takom prípade z predložených cenových ponúk oslovených uchádzačov nevyplýva pre nich žiadny záväzok z ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. Lehota viazanosti ponúk: do 30.09.2023 Oznámenie o výsledku hodnotenia ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Po vyhodnotení ponúk bude všetkým uchádzačom bezodkladne oznámený výsledok hodnotenia ponúk a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva, resp. bude mu zaslaná objednávka. Osoba zodpovedná za VO: Andrej Borovský a.borovsky@valaliky.eu M: 0910 828 270. Ďalšie informácie: Proti rozhodnutiu o výbere úspešného uchádzača, v tejto zákazke, nie je možné podať námietky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nerealizovať zákazku, o čom budú uchádzači písomne vyrozumení (napr. v prípade ak nedostane súhlasné stanovisko zriaďovateľa na realizáciu zákazky). Všetky náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi bude uskutočňované iba v štátnom (slovenskom) jazyku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa súťaž vyhlásila, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené, alebo ak lehota na dodanie prekročí max. prípustný rozsah (t.j. 30 dní). Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade, ak úspešný uchádzač stratí počas plnenia svojho zmluvného vzťahu uzatvoreného s verejným obstarávateľom na tento predmet zákazky schopnosť plniť svoj zmluvný záväzok, verejný obstarávateľ uzatvorí svoj zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v poradí na druhom hodnotenom mieste v tejto súťaži.