Vyhlásené obstarávanie

Vykonanie auditu za roky 2023, 2024 a 2025


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
36 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79200000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vykonanie auditu za roky 2023, 2024 a 2025 v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o štatutárnom audite") a poskytnutie služieb, ktoré sú podrobne definované v prílohe č. 4 Podrobný opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je vykonanie auditu za roky 2023, 2024 a 2025 v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o štatutárnom audite") a poskytnutie služieb, ktoré sú podrobne definované v prílohe č. 4 Podrobný opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk - Najnižšia celková zmluvná cena v EUR s DPH za celý predmet obstarávania. 2. Spôsob predloženia ponuky: Ponuka sa predkladá tak, že uchádzač predloží: - Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha č. 1 - Vyplnená zmluva o poskytnutí audítorských služieb podpísaná štatut. zástupcom uchádzača (pdf) - Príloha č. 2 - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tejto výzvy. (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov) 3. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronického nástroja ihneď po vyhodnotení a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o poskytnutí audítorských služieb. (Príloha č. 2) V súlade s § 19, ods. 2 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov musí byť úspešný uchádzač schválený zastupiteľstvom, preto k podpisu zmluvy môže dôjsť až po schválení zastupiteľstvom ŽSK. 4. Informácie o elektronickej aukcii: nepoužije sa elektronická aukcia. 5. Výsledok nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu. 6. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.isepvo.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://eplatforma.vlada.gov.sk. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 8. Podrobné vymedzenie ceny za výkon služby, platobné podmienky a fakturácie sú uvedené v Čl. V. Zmluvy o poskytnutí audítorských služieb. 09. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 10. Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.