Vyhlásené obstarávanie

Dodávka zemného plynu na rok 2024


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Mesto Piešťany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
121 785,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane distribučných a prepravných služieb súvisiacich systémových služieb vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní od 01.01.2024 00:00 h do 31.12.2024 23:59 h.

Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu do 12 odberných miest na území mesta Piešťany.. Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane distribučných a prepravných služieb súvisiacich systémových služieb vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní od 01.01.2024 00:00 h do 31.12.2024 23:59 h.

Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu do 12 odberných miest na území mesta Piešťany.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO

prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému verejnej správy elektronickej platformy (EP).

2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom informačného systému EP

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/477380. Uchádzač si zákazku sprístupní po

prihlásení do privátnej zóny.

3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v informačnom systéme EP a to v súlade s funkcionalitou systému.

4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom informačného systému EP.

5./ Otváranie ponúk sa uskutoční on-line a to prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom,

prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie - EP, ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. V okamihu otvorenia ponúk informačný systém EP vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Informačný systém EP odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO/EP a na e-mail používateľa.

6./ Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa súťažných podkladov, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.

Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

7./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 10. 2023

8./ Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie nezahŕňa obstarávanie inovácií ani nie je

obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.