Predmetom zákazky je dodanie rôznych kancelárskych potrieb, ktorých množstvo a druh je stanovené ako predpokladané počas 12 mesiacov. Plnenie bude realizované na základe aktuálnych prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa formou čiastkových objednávok. Rozsah a špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 Výzvy a v ostatných prílohách Výzvy na predkladanie ponúk. Predmetom zákazky je dodanie rôznych kancelárskych potrieb, ktorých množstvo a druh je stanovené ako predpokladané počas 12 mesiacov. Plnenie bude realizované na základe aktuálnych prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa formou čiastkových objednávok. Rozsah a špecifikácia je uvedená v Prílohe č. 2 Výzvy a v ostatných prílohách Výzvy na predkladanie ponúk
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti v súlade s § 40 ZVO a z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet a ponuku v súlade § 53 ZVO až po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom (1) mieste v poradí. 3. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstaraním zameraným na sociálne aspekty