Vyhlásené obstarávanie

Servis a rozvoj systému EPVO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 591 750,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie predložených ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, a to výhradne funkcionalitou on-line" sprístupnenia ponúk bez povinnosti umožnenia fyzickej účasti uchádzačov. Verejný obstarávateľ zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z ich otvárania v súlade s § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 75

Opis obstarávania

IS EPVO je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, na evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. V zákone o verejnom obstarávaní je označovaný ako elektronická platforma. IS EPVO zahŕňa súčasné systémy podľa § 187k zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom zákazky je poskytovanie Služieb, ktoré pozostávajú: -z Paušálnych služieb -z Objednávkových služieb -z Odovzdania znalostí Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa.. IS EPVO je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, na evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. V zákone o verejnom obstarávaní je označovaný ako elektronická platforma. IS EPVO zahŕňa súčasné systémy podľa § 187k zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom zákazky je poskytovanie Služieb, ktoré pozostávajú: -z Paušálnych služieb -z Objednávkových služieb -z Odovzdania znalostí Stručný popis Služieb: A.Paušálne služby a)činnosti preventívnej a periodickej údržby, vrátane nasadzovania bezpečnostných záplat, b)riešenie Incidentov a Vád IS EPVO, c)poskytovanie služieb servisného hotline - telefonického poradenstva, ktoré zahŕňa telefonické poradenstvo, konzultácie pri riešení Incidentov a Vád, identifikáciu a hľadanie riešenia pri odstraňovaní Incidentov a Vád, ako aj konzultácie v otázkach, ktoré sa môžu vyskytovať pri používaní IS EPVO a nie je možné ich vyriešiť pomocou prevádzkovej dokumentácie, d)monitoring prevádzky IS EPVO a ladenie jeho výkonnostných parametrov, e)činnosti podpory a údržby rozšírených funkcionalít IS EPVO, ktoré budú počas trvania zmluvy implementované na základe požiadaviek verejného obstarávateľa. B.Objednávkové služby a)návrh a realizácia požiadaviek na zmeny a doplnenia IS EPVO v rámci rozvoja IS EPVO, b)riešenie iných žiadostí súvisiacich s IS EPVO, ktoré nie sú predmetom Paušálnych služieb, c)konzultačné a odborné poradenstvo, d)implementácia pravidiel bezpečnostných politík do IS EPVO, e)školenia. C.Odovzdanie znalostí Odovzdanie znalostí je služba Poskytovateľa, ktorej cieľom je odovzdanie znalostí poskytovaných Služieb podpory prevádzky novému poskytovateľovi pri ukončení zákazky počas Tranzitívnej periódy, ktorá zahŕňa najmä: a)projektové riadenie odovzdávania poskytovaných Služieb v rozsahu minimálne organizačnej štruktúry požadovaných projektových tímov, komunikačného plánu a detailného harmonogramu; b)vypracovanie a odovzdanie dokumentov podľa špecifikácie projektu Odovzdania znalostí, čo zahŕňa minimálne: -technickú a prevádzkovú dokumentáciu; -inštruktáž tímu nového poskytovateľa tímom Poskytovateľa; -informovanosti o poskytovaní služieb Poskytovateľom tímom nového poskytovateľa za podpory tímu Objednávateľa (napr. riešenie incidentov); -súčinnosť formou workshopu pri odovzdaní zdrojových kódov, prevádzky, testovaní a monitoringu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

- Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní v určenej výške: 250000,00 EUR. Bližšie informácie ohľadne zloženia zábezpeky, jej vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa. - Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. - Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že bude požadovať od úspešného uchádzača predložiť poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa (komplexné poistenie podnikateľov) alebo o poistení profesijnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činnosti na poistnú sumu v minimálnom rozsahu 500.000,00 EUR poistného plnenia. Uzatvorenie poistenia sa preukazuje predložením platnej a účinnej poistnej zmluvy v origináli alebo úradne osvedčenej kópii najneskôr do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy spolu s potvrdením o úhrade poistného na obdobie uvedené v poistnej zmluve. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa. - Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na obhliadke predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa. - Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. - Komunikácia a výmena informácií vrátane doručovania sa realizuje elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionalít IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhy a iné). Bližšie informácie ohľadne el. komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa. - Prípravné trhové konzultácie boli realizované formou predbežného oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavaniezakaziek/detail/457309?cHash=ff5be998b80f331eb73545806fceb2ca - Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.