Predmetom zákazky Oprava spevnenej plochy pre umiestnenie stacionárneho systému PVO blízkeho dosahu MANTIS v počte 6 ks podľa špecifikácie uvedenej v prílohe č. 5 (Súťažne podklady) Uchádzač musí predložiť ponuku na celý rozsah zákazky!. Predmetom zákazky Oprava spevnenej plochy pre umiestnenie stacionárneho systému PVO blízkeho dosahu MANTIS v počte 6 ks podľa špecifikácie uvedenej v prílohe č. 5 (Súťažne podklady) Uchádzač musí predložiť ponuku na celý rozsah zákazky!
Obhliadka: záujemcovi sa odporúča vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky a jeho okolia tak, aby si sám overil a získal všetky potrebné informácie, ktoré bude potrebovať pre prípravu spracovania ponuky. Obhliadky sa môžu zúčastniť zástupcovia záujemcu, ktorí sa musia preukázať dokladom totožnosti, povolením k vstupu do objektov. Ak sa obhliadky zúčastnia namiesto štatutárnych zástupcov záujemcov nimi poverené osoby, tieto osoby sa musia preukázať aj platným splnomocnením záujemcu. Nakoľko ide o obhliadku vojenských objektov, je potrebné požiadať o povolenie k vstupu osôb a vozidla do týchto objektov u kontaktnej osoby tejto výzvy v termíne do 11.9. do 1000 hod. Záujemcom, ktorí si do uvedeného termínu nepožiadali o vstup a nepredložia uvedené doklady pred obhliadkou, nebude umožnený prístup do objektov za účelom obhliadky miesta plnenia predmetu zákazky. Zraz bude dňa 12.9.2023 o 0900 hod.- Prešov, kasárne SNP, Vranovská 68. Kontaktná osoba: Za 51. krídlo (Oddelenie logistiky Prešov): npor. Dominik GONDA, tel: 0960 / 527 440, e-mail: dominik.gonda@mil.sk. Ing. Peter FEDOR, tel: 0960 / 527 139, e-mail: peter.fedor@mil.sk. Po ukončení obhliadky miesta plnenia predmetu zákazky verejný obstarávateľ spíše zápisnicu. Zápisnica z obhliadky miesta plnenia predmetu zákazky bude - zverejnená v profile verejného obstarávateľa v predmetnej zákazke. Pre zabezpečenie dodržania princípu transparentnosti a rovnakého zaobchádzania si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať, aby si zúčastnení záujemcovia na obhliadke všetky otázky vo vzťahu k plneniu predmetu zákazky zapísali a následne doručili verejnému obstarávateľovi prostredníctvom žiadosti o vysvetlenie elektronicky prostredníctvom IS EVO podľa bodu 18 tejto Výzvy. Vysvetlenia verejný obstarávateľ poskytne všetkým záujemcom prostredníctvom IS EVO. Všetky náklady uchádzačov spojené s účasťou v tomto postupe zadávania zákazky si uchádzači hradia v plnej výške.