Vyhlásené obstarávanie

Služby podpory, prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného systému úradov verejného zdravotníctva


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 243 350,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 72

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečovanie služieb podpory, prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného systému úradov verejného zdravotníctva Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zabezpečovanie služieb podpory, prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného systému úradov verejného zdravotníctva Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Elektronická aukcia sa nepoužije. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 450 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 20. 3. Nevyžaduje sa predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu, alebo aby ponuky obsahovali elektronický katalóg. 4. Ďalšie podrobnosti o podmienkach tejto súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na informácie uvedené v úvode Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len "SP"), a to, že časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejňuje podľa §43 ods.1 ZVO a časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupňuje podľa § 43 ods.4 ZVO. Pod časťou dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejnených podľa § 43 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie charakteristika a poslanie osoby verejného obstarávateľa, dôvody realizácie projektu a ciele projektu, rozsah projektu, popis aktuálneho stavu, požadované riešenie, popis jednotlivých požiadaviek, popis aktivít a výstupov, procesné modely a iné ktoré sú obsiahnuté vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Pod časťou dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupnených podľa § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie prístup k aktuálnym informáciám o bezpečnostných a komunikačných systémoch verejného obstarávateľa (ďalej aj prístup). Tento prístup bude umožnený na špeciálne vytvorenom pracovisku za týmto účelom v priestoroch verejného obstarávateľa. Prístup získa záujemca, resp. uchádzač na základe podpisu Vyhlásenia o záväzku mlčanlivosti. Bližší postup je opísaný vo zväzku 3 SP.