Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie servisných služieb pre Integrovaný štatistický informačný systém a Integrovaný volebný informačný systém


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 947 047,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality EP JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Poskytovanie servisných služieb pre Integrovaný štatistický informačný systém a Integrovaný volebný informačný systém" je poskytovanie: - služieb údržby a podpory prevádzky Integrovaného štatistického informačného systému (ďalej aj ako "IŠIS") a Integrovaného volebného informačného systému (ďalej aj ako "IVIS") podľa ods. (IV) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, a - služieb rozvoja Integrovaného štatistického informačného systému a Integrovaného volebného informačného systému podľa ods. (V) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, podrobnejšie popísaných v ods. (III) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, s použitím skratiek podľa ods. (I) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v rozsahu legislatívnych požiadaviek podľa ods. (II) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. (ďalej aj ako "predmet zákazky" v príslušnom gramatickom tvare). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj ako "SP").. Predmetom zákazky s názvom "Poskytovanie servisných služieb pre Integrovaný štatistický informačný systém a Integrovaný volebný informačný systém" je poskytovanie: - služieb údržby a podpory prevádzky Integrovaného štatistického informačného systému a Integrovaného volebného informačného systému podľa ods. (IV) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, a - služieb rozvoja Integrovaného štatistického informačného systému a Integrovaného volebného informačného systému podľa ods. (V) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, podrobnejšie popísaných v ods. (III) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, s použitím skratiek podľa ods. (I) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v rozsahu legislatívnych požiadaviek podľa ods. (II) Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.V súlade s ust. § 66 ods. 7 písm. b) ZoVO, VO (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZoVO a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZoVO po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2.V súlade s ust. § 20 ZoVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou EP JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZoVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality EP JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v EP JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie sú uvedené v SP. 3.Všetky dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien, s výnimkou dokumentácie k IŠIS a dokumentácie k IVIS - analytických výstupov, príručiek, technickej a prevádzkovej dokumentácie, doménových modelov, zdrojových kódov, vrátane prístupu k testovaciemu prostrediu jednotlivých aplikácií, uverejní VO v prostredí EP JOSEPHINE a poskytne k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. VO zároveň v profile VO na webovej stránke ÚVO uverejní internetovú adresu - odkaz na prostredie EP JOSEPHINE, na ktorej sú dostupné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien, s výnimkou dokumentácie k IŠIS a dokumentácie k IVIS. V súlade s ust. § 43 ods. 4 ZoVO VO sprístupní záujemcom dokumentáciu k IŠIS a dokumentáciu k IVIS, ktorá obsahuje dôverné informácie podľa § 22 ods. 4 ZoVO, až po uzatvorení Dohody o ochrane dôverných informácií, ktorej znenie tvorí Prílohu č. 16 SP. Podrobnejšie informácie o spôsobe sprístupnenia sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 10. SP. 4.VO požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 250.000 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet VO, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti sú uvedené v SP (Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 17. SP). 5.Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči VO, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6.VO je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality EP JOSEPHINE) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr 6 kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk; doplnenie týkajúce sa informácií uvedených v dokumentácii k IŠIS a dokumentácii k IVIV VO preukázateľne oznámi len tým záujemcom, ktorí doručili VO Dohodu o ochrane dôverných informácií. 7.Úspešný uchádzač bude povinný predložiť v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy dokumenty podľa Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 27. bod 27.7 SP. 8.Ďalšie podmienky VO sú uvedené v SP. 9.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10.V súvislosti s prípravou verejného obstarávania VO uskutočnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 ZoVO, pričom dokumenty z prípravných trhových konzultácií VO uverejnil v profile VO na webovej stránke ÚVO.