Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie prístupu k online službám Microsoft Azure Cloud a podpory partnera


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
91 533,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie prístupu k online službám Microsoft Azure Cloud a podpory partnera. Zabezpečenie prístupu k online službám Microsoft Azure Cloud a podpory partnera -Kredity Microsoft Azure Plan CSP vo výške 65 000,00 EUR bez DPH, účtované podľa skutočnej spotreby štvrťročne, po dobu maximálne 36 mesiacov, -Podpora partnera pre prvotné nastavenie a prípravu infraštruktúrnych komponentov Microsoft Azuro Cloud, prípravu Landing Zone a migráciu Log Analytics riešenia z testovacieho prostredia v rozsahu 40 MD. Prípravou Landing Zone sa rozumie dokumentácia popisujúca technologické princípy, potrebné rozhodnutia a procesy pre Microsoft Azure Cloud, ako sú sieťová architektúra, bezpečnostná architektúra, manažment identít, prístup podľa rolí, názvoslovie pre Azure Cloud, zadefinovanie politík, IP adresácie, smerovania, DNS, zálohovania, monitoringu, disaster recovery a bussiness continuity. Úspešnému uchádzačovi bude vystavená objednávka v zmysle výzvy na predloženie ponuky, ktorá bude súčtom cien požiadaviek Kredity Microsoft Azure Plan CSP v sume, ktorú ponúkol uchádzač a podpory partnera v rozsahu 40 MD. Po dodaní kreditov v stanovenej cene a poskytnutí podpory partnera, ktorej výsledkom bude vytvorená dokumentácia v požadovanom rozsahu, bude vystavený akceptačný protokol, ktorý za stranu objednávateľa podpíše osoba poverená generálnym riaditeľom sekcie informatiky a za stranu dodávateľa poverená osoba štatutárnym orgánom dodávateľa. Objednávateľ nadobudne úplné majetkové práva na dodanú dokumentáciu tak, aby s dokumentáciou mohol narábať bez obmedzení, či už vlastnými kapacitami alebo externými kapacitami.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/?csrt=7365224464038606143 Predmetné VO nie je: Zeleným verejným obstarávaním Obstarávaním inovácií Obstarávaním zameraným na sociálne aspekty