Vyhlásené obstarávanie

Kriváň - zateplenie objektov školy a rekonštrukcia kotolne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kriváň
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
213 094,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45321000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
30. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kriváň, Kriváň č. 441 - I. poschodie (zasadačka)
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 bodov % a) cena za predmet obstarávania s DPH
  • 30 bodov % b) lehota začatia odstraňovania vád od ich reklamácie

Opis obstarávania

Stavba pozostáva z nasledovných stavebných objektov: SO.01 I. stupeň a, - kompletné zateplenie obvodových stien objektu b, - výmena zvyšných výplní otvorov (sklobetónové steny na schodisku) c, - výmena okapového chodníka d, - výmena klampiarskych výrobkov súvisiacich s prácami pri zateplení budovy e, - výmena krytiny na prístrešku pred vstupom SO.02 II. Stupeň a, - kompletné zateplenie obvodových stien objektu b, - výmena zvyšných výplní otvorov (miestnosti 1.08, 1.09) c, - výmena okapového chodníka d, - výmena klampiarskych výrobkov súvisiacich s prácami pri zateplení budovy e, - výmena krytiny na prístrešku pred vstupom SO.05 Rekonštrukcia kotolne Všetky súvisiace podporné a prípravné práce budú realizované za stálej prevádzky a pohybu zamestnancov a vzhľadom k tomu že miesto realizácie je areál základnej školy aj za pohybu žiakov a pedagógov, čo bude klásť zvýšené nároky na dodržiavanie postupov pri práci tak aby neboli ohrozené osoby vyskytujúce sa na mieste realizácie.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom štátnej pomoci a príjemcom štátnej pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci Environmentálneho fondu, Oblasť: L Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania pre rok 2014, Činnosť: L1 Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátame zatepľovania ak nebude pridelený nenávratný finančný príspevok na realizáciu Zmluvy o dielo, Zmluva o dielo účinnosť nenadobudne. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov alebo záujemcov, že najkratšou možnou navrhovanou lehotou začatia odstraňovania vád od ich reklamácie je 6 hodín, na kratšie navrhované lehoty odstraňovania vád od ich reklamácie verejný obstarávateľ nebude prihliadať. Najkratšia navrhovaná lehota začatia odstraňovania vád od ich reklamácie je zo strany verejného obstarávateľa určená s ohľadom na špecifickosť a viac zložkovosť obstarávaného predmetu zákazky, v rámci ktorého je ako súbor hnuteľných vecí obstarávaný aj kotol na kúrenie. Miestom realizácie predmetu zákazky je objekt školy, a práve pre plynulé zabezpečenie vykurovania a dodávky teplej vody, je potrebné zabezpečiť, čo najrýchlejšie odstránenie vád a porúch vzniknutých na kotloch, tak aby nedošlo k prerušeniu vyučovacieho procesu, alebo k škodám na zdraví detí alebo zamestnancov školy v dôsledku zníženia teploty resp. nedodania teplej vody. Všetky súvisiace podporné a prípravné práce budú realizované za stálej prevádzky a pohybu zamestnancov a vzhľadom k tomu že miesto realizácie je areál základnej školy aj za pohybu žiakov a pedagógov, čo bude klásť zvýšené nároky na dodržiavanie postupov pri práci tak aby neboli ohrozené osoby vyskytujúce sa na mieste realizácie. Požiadavky na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.