Vyhlásené obstarávanie

TELOCVIČŇA.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obchodná akadémia
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
812 538,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
25. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
25. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 ZVO. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 2 a 3 ZVO. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční na mieste: Obchodná akadémia Stará Ľubovňa, Jarmočná 132, 064 01 Stará Ľubovňa, kancelária riaditeľky školy.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác stavby Telocviňa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti poštovým stykom, osobne, resp. emailom na adrese: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov. Žiadosť o súťažné podklady bude podpísaná oprávnenou osobou uchádzača, v prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady emailom bude uvedená žiadosť podpísaná a oskenovaná. 2. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Úradné hodiny kontaktného miesta verejného obstarávateľa: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov sú v pracovných dňoch: od 08.30 do 11.30 h. 4. Verejného obstarávania sa v súlade s § 31 ods. 1 ZVO môže zúčastniť skupina dodávateľov. Podľa § 31 ods. 2 ZVO nesmie verejný obstarávateľ vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použitý postup verejného obstarávania zrušiť v prípade nepridelenia alebo nedostatku finančných prostriedkov. 6. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 ZVO určuje osobitné podmienky plnenia zmluvy, a to nasledovne: Súčasťou Zmluvy o dielo bude certifikát športovej polyuretánovej podlahy v zmysle normy EN 13501-1, ktorý preukazuje, že požadovaná polyuretánová športová podlaha má požiarnu odolnosť a dymivosť triedy Cf1-s1 nízka horľavosť, resp. v zmysle normy DIN 4102 1, horľavosť triedy B1. Ďalej súčasťou Zmluvy o dielo bude aj certifikát podkladného roštu pod túto podlahu, ktorý spĺňa požiadavky normy DIN V 18032-2 pre elastické športové povrchy, vrchný záklop (doska) bude spĺňať požadovanú kvalitu V 100 E1, v súlade s DIN 68763.