Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia miestnej komunikácie ul. Kostolnej v Hozelci


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hozelec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
44 487,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233223-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Hozelec Hlavná č. 58, 059 11 Hozelec
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Cena
  • 20 % Doba výstavby

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú práce vrchnej časti stavby na ulici Kostolná, ktorá predstavuje dopravne menej významnú komunikáciu cestnej siete obce Hozelec . Vzhľadom k umiestneniu Ul. Kostolnej v obci bude rekonštruovaný úsek zabezpečovať hlavne prejazd obyvateľov obce k priľahlým nehnuteľnostiam, tejto skutočnosti sú prispôsobené aj návrhové prvky.

Doplňujúce informácie

1.Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu faxom - záujemca musí potvrdiť žiadosť buď písomnou formou - poštou v originálnom vyhotovení, alebo e-mailom; až po prevzatí takto doplnenej žiadosti sa záujemca zaregistruje a odošlú sa mu súťažné podklady elektronickou poštou 2.Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: a) určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, b) uvedenie tel. a email. kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. c) Registrácia oprávneného záujemcu - nastane po doručení kompletnej žiadosti. 3. Po obdržaní ev.č, zákazky do IS ZU UVO bude zverejnený fornulár na stránke obce www.hozelecobec.sk pre pre uľahčenie evidencie a komunikácie so záujemcami. Na základe úplného vyplnenia tohto formulára zadaním svojich platných a úplných údajov získate prístup k podkladom verejnej súťaže. 4. Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 5 Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom (slovenskom) jazyku. 6. Od uchádzačov sa očakáva, že si dôkladne preskúmajú a budú akceptovať všetky pokyny, formuláre, zmluvné ustanovenia a špecifikácie obsiahnuté v súťažných podkladoch všetky doplnky k súťažným podkladom vydané v priebehu súťaže. 7. Uchádzač je povinný, aby si obstaral spoľahlivé informácie súvisiace so všetkými podmienkami a záväzkami, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť cenu a charakter ponuky, alebo realizáciu diela a dodať všetky dokumenty požadované ustanoveniami súťažných podkladov. 8. Predložením svojej ponuky uchádzač v plnom rozsahu a bez výhrad akceptuje podmienky verejného obstarávateľa, ako výlučné podmienky tohto obstarávania.