Vyhlásené obstarávanie

Nákup notebookov pre žiakov 1.ročníka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Súkromná stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Súkromná stredná odborná škola, Ul. 29. augusta 4812, 058 01 Poprad
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Nákup notebookov pre žiakov prvého ročníka súkromnej strednej odbornej školy - dva druhy notebookov so stanovenou špecifikáciou obsahujúcou minimálne požadované parametre dodávaných notebookov. Súčasťou dodávky je a v lehote určenej na dodanie tovaru dodávateľ zabezpečí, aby všetky notebooky: - boli dopravené na miesto realizácie zákazky - boli oživené inštalácia OS so zadaním mena a hesla, ktoré dodá dodávateľ - mali nainštalovaný aktuálny Service Pack, Windows Update (nainštalované všetky aktualizácie Widnows), Internet Explorer 11, Adobe Reader X - mali odinštalované všetky predinštalované antivírové SW - boli zaregistrované (hlavne softvérové licencie) a zavedenú technickú dokumentáciu - mali vytvorené zálohy - mali zabezpečený záručný servis a výrobcom požadovanú pravidelnú údržbu - boli preberané dodávateľom v sídle verejného obstarávateľa pri záručných a pozáručných závadách - mali zabezpečený pozáručný servis minimálne 2 roky po skončení záruky pričom musia byť dodržané obchodné podmienky uvedené v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.3.2) Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať písomne e-mailom na adrese: ssosta.obstaravanie@gmail.com, pričom v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, názov zákazky, kontaktnú osobu a emailovú adresu záujemcu. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania). Ak nie je možné požiadať o súťažné podklady mailom, doručte svoju žiadosť poštou do lehoty na vyžiadanie súťažných podkladov na adresu kontaktného miesta Ing. Eva Bitarovská, Nám.sv. Egídia 42/97, 058 01 Poprad. Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia na č.t. 0905733812 v pracovných dňoch v čase od 8,30 hod do 12,00 hod. a 13,00 - 15,30 hod. Súťažné podklady sú tiež dostupné v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, kde budú zverejňované aj ďalšie informácie k verejnému obstarávaniu tejto zákazky. Aj v prípade, že si podklady záujemca stiahne z tejto stránky odporúčame osloviť kontaktnú osobu s požiadavkou, aby na určený mail zasielala ďalšie dokumenty z verejného obstarávania určené záujemcom o dodávku zákazky. VI.3.3) Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk, t. j. do 31.12.2014. VI.3.4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky(táto ponuka je týmto pre verejného obstarávateľa neprijateľná) a v iných opodstatnených prípadoch v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní