Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy a nadstavba kultúrneho domu veľké Dvorany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľké Dvorany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
616 666,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
5. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
5. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota výstavby

Opis obstarávania

Návrh rieši stavebné úpravy a nadstavbu kultúrneho domu vo Veľkých Dvoranoch na pozemku parcela číslo 23, ktorý sa nachádza v centre obce. Architektonické riešenie stavebných úprav a nadstavby kultúrneho domu je navrhnuté tak, aby sa novovzniknutý objekt jasne vyčlenil z okolitej zástavby rodinných domov, ako objekt s odlišnou funkciou a tým pomohol vytvoriť zreteľnejšie centrum v rámci obce. Hmota pôvodného čiastočne podpivničeného dvojpodlažného objektu bude rozšírená a nadstavená. Jestvujúca valbová strecha bude odstránená a nahradená plochou strechou. Po stavebných úpravách vznikne dvojpodlažná budova obdĺžnikového pôdorysu. Diferenciácia priestoru zabezpečuje jeho multifunkčné využitie viacerými aktivitami a podujatiami organizovanými súbežne.

Doplňujúce informácie

1.Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi záruku za splnenie zmluvy (tzv. Performance Bond alebo výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky. Táto bude slúžiť na zabezpečenie splnenia zmluvy, t.j. splnenia všetkých povinností zhotoviteľa zo zmluvy, osobitne na zabezpečenie uskutočnenia prác v súlade so zmluvou, nároku objednávateľa na zmluvné pokuty a náhradu škody akéhokoľvek druhu, ako aj na náhradu preplatkov vrátane úrokov a práv z vád plnenia uplatnených pred prevzatím. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 20 % z ceny diela bez DPH 2. Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví a odošle objednávateľovi do 10 dní po písomnom odovzdaní a prevzatí diela objednávateľom. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže 4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 5. V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 6. v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. 7. pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 8. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností!