Vyhlásené obstarávanie

Obnova poškodených lesných spoločenstiev mesta Spišská Belá - služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Lesy Mesta Spišská Belá s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
205 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
77200000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
7. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Továrenská 30, 059 01 Spišská Belá
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Realizácia navrhovaných opatrení v Projekte revitalizácie a obnova lesných spoločenstiev zničených alebo výrazne destabilizovaných prírodnými pohromami a katastrofickými udalosťami, vrátane výskytu škodcov rastlín, ktorí môžu spôsobiť zamorenie v lesoch: UMELÁ OBNOVA LESNÝCH PORASTOV OCHRANA MLADÝCH LESNÝCH PORASTOV - PROTI BURINE OCHRANA MLADÝCH LESNÝCH PORASTOV - PROTI ZVERI CHEMICKÁ Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v opise predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou alebo elektronickými prostriedkami. V prípade, ak záujemca zašle žiadosť o súťažné podklady emailom, je povinný ju potvrdiť do 3 dní aj písomnou žiadosťou. Súťažné podklady budú vydávané osobne alebo zasielané poštou. Žiadosti o súťažné podklady doručené osobne budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané na kontaktnom mieste , na ktorom možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty v pracovných dňoch od 07°° do 9°°hod. po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou. 2. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho prípadné použitie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade ak ju uchádzač v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte neprevezme. 3. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi nenávratného finančného príspevku. Úspešný uchádzač je povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú PPA Bratislava aj po skončení realizácie projektu. Uvedená podmienka bude zakotvená v zmluvných podmienkach. 4. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe v dvoch vyhotoveniach verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku v súlade s § 18a Zákona o verejnom obstarávaní v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD nosič) taktiež v DVOCH VYHOTOVENIACH na ktorom budú dokumenty predložené v origináli ponuky vo formáte PDF (Portable Document Format), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5. verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia niektorej z nasledovných podmienok : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d) ZVO; 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2 ZVO); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie.