Vyhlásené obstarávanie

Dobudovanie infraštruktúry mestského cintorína


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Ružomberok
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 423,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Ružomberok, Námestie A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok, zasadacia miestnosť č.9 (prízemie).
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác : rekonštrukcia časti spevnených trás a oplotenia mestského cintorína v Ružomberku. Presný rozsah prác je uvedený v súťažných podkladoch a prílohách: SO-02 TERÉNNE ÚPRAVY, SPEVNENÉ PLOCHY, SADOVÉ A PARKOVÉ ÚPRAVY, OPLOTENIE - Technická správa - Výkresy 1. Situácia terénnych úprav a spevnených plôch, búracie práce 1:500 2. Vzorové priečne rezy 1: 50 3. Betónový plot BEVES pôdorys, rezy 1: 50 Podklady spracoval ARCHITEKTONICKÝ ATELIÉR GAM, Námestie Andreja Hlinku 27, 034 01 RUŽOMBEROK.

Doplňujúce informácie

1.Ponuky sa budú predkladať v písomnej forme, a to osobne alebo poštovou zásielkou. 2.Komunikácia súvisiaca s oznámením o vylúčení, informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk, výsledok vybavenia žiadosti o nápravu s odôvodnením a oznámenie o zamietnutí žiadosti o nápravu s odôvodnením sa uskutoční výhradne poštovou zásielkou. 3.Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomnosti , dohodnutia osobného prevzatia písomnosti alebo osobného doručenia písomnosti s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa pre verejné obstarávanie uvedenou v súťažných podkladoch, prípadne dohodnutia termínu obhliadky miesta uskutočnenia stavebných prác. 4.V prípade potreby objasniť podmienky súťaže určené v oznámení alebo súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek z uchádzačov požiadať o ich vysvetlenie priamo u zodpovednej osoby na e-mailovej adrese demcakova@ruzomberok.sk. Žiadosť o súťažné podklady možno predložiť elektronickou formou na e-mailovej adrese demcakova@ruzomberok.sk. 5.Vysvetlenie súťažných podkladov zo strany ktoréhokoľvek uchádzača verejný obstarávateľ oznámi preukázateľne a bezodkladne všetkým uchádzačom, ktorí si prevzali súťažné podklady najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. 6.Verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi všetkým záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7.Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, záujemcom, najmä písomností, s ktorých doručením zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní. 8. Pre úplné a správne vyplnenie cenovej ponuky je možná obhliadka. Termín obhliadky je možné dohodnúť telefonicky na t. č. 0918 684 435. Kontaktná osoba pre obhliadku je pracovník Mesta Ružomberok pán Štefan Peckovič. 9. Ponuky je potrebné doručiť na adresu Mesto Ružomberok, Námestie A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok poštou alebo osobne na podateľňu Mestského úradu Ružomberok (stôl č.1) v klientskom centre do 25.1.2016 do 10:00 hod. v uzavretom obale s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača alebo miesta podnikania uchádzača, s označením súťaž a heslom: Dobudovanie infaštruktúry mestského cintorína, - N e o t v ár a ť. Stránkové dni v podateľni sú: Pondelok 8:00 - 15:00 hod, Utorok 8:00 - 15:00 hod, Streda 8:00 - 16:00 hod, Štvrtok 8:00 - 15:00 hod, Piatok 8:00 - 14:00 hod. 10. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky doručené na adresu verejného obstarávateľa a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie verejného obstarávania.