Vyhlásené obstarávanie

Tvorba a zavedenie Portálu vzdelávania zdravotníckych pracovníkov v ďalšom vzdelávaní


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
750 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejné. t. j. za účasti uchádzačov. Stretnutie uchádzačov, ktorí majú záujem zúčastniť sa verejného otvárania ponúk je vo vestibule (hlavný vchod) na adrese verejného obstarávateľa, a to 15 minút pred lehotou otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie a dodanie Portálu vzdelávania zdravotníckych pracovníkov v ďalšom vzdelávaní / diela na mieru podľa požiadavky verejného obstarávateľa vrátane vytvorenia dátovej/obsahovej platformy do Portálu vzdelávania zdravotníckych pracovníkov v ďalšom vzdelávaní a spravovania a využitia dátového obsahu.. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky, súťažných podkladov verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Nadlimitná reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 zákona o VO v určenej výške: 37.000,- EUR. Bližšie informácie ohľadne zloženia zábezpeky, jej vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční v zmysle § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. reverzná súťaž), t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční následne až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje prihlásenie záujemcu/uchádzača do systému JOSEPHINE. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po dni, keď si zásielku mohol záujemca/uchádzač zobraziť prihlásením do systému JOSEPHINE. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť štyrmi spôsobmi a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID); b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE; c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou; d) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 1.2.V súlade s ustanovením § 56 ods. 12 zákona vyžaduje verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona preukázanie a splnenie osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods. 12 zákona, a to: 1.2.1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať od úspešného uchádzača realizáciu Proof of koncept (PoC), ktorého cieľom bude názorné predvedenie funkcionality ponúkaného riešenia. Predvedenie bude realizované na laaS virtualizovanej infraštruktúre zhotoviteľa (zhotoviteľ fyzickú infraštruktúru musí vlastniť alebo mať zapožičanú). Špecifikácia PoC: a.Časový rozsah dohaduje obstarávateľ na max. 5 pracovných dní. b.Požaduje sa, aby úspešný uchádzač predviedol základnú funkcionalitu CMS a DMS (ukladanie dokumentov a ich metaúdajov so zachovaním referencií a zároveň, aby sa nad uvedenými údajmi dalo jednoducho a efektívne vyhľadávať atď.) v prostredí Cloud Natívnej PaaS platformy. Verejný obstarávateľ určil vzhľadom na charakter a rozsah zákazky a preukázanie splnenia osobitných podmienok v rámci súčinnosti lehotu poskytnutia súčinnosti na 15 pracovných dní.