Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie dokumentácie na ponuku "Doplnenie ISD na diaľnici D2 Bratislava, Lamač - št. hr. SR/ČR".


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
24. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národná diaľničná spoločnosť a.s., Mlynské nivy 45, 821 09 Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

- vypracovanie dokumentácie na ponuku na doplnenie a modernizáciu jestvujúceho informačného systému diaľnice (ISD) na úseku D2 Bratislava Lamač - št. hranica SR/ČR (ďalej iba "Projekt"), - poskytnutie asistencie pri vysvetľovaní projektovej dokumentácie a získavaní stavebného povolenia vrátane vypracovania technickej časti B.1 Opisu predmetu zákazky a - výkon autorského dozoru počas realizácie stavby. DP bude vypracovaná v zmysle platných noriem a technických predpisov a bude slúžiť ako podklad pre realizačný projekt stavby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom odporúčame - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu; poštou - v originálnom vyhotovení podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel.; osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 12:00 hod.. Až po prevzatí kompletnej žiadosti sa záujemca zaregistruje a odošlú sa mu súťažné podklady, inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti. 2. Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie telefónneho a e-mailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 3. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 4. Doplňujúce informácie k bodu - II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania - Dokumentácia na ponuku do 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, Autorský dozor počas trvania stavby - predpokladaný počet hodín výkonu činnosti AD je 600 hodín.