Vyhlásené obstarávanie

OÚ Trenčín, klientske centrum stavebné úpravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
326 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 420.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je zriadiť pracovisko prvého kontaktu klientske centrum v priestoroch objektu Okresného úradu Trenčín v rozsahu spracovaného projektu stavby 2. Predmetom stavebných úprav je zmena využitia existujúcich priestorov časti prízemia budovy OÚ Trenčín. Priestor foyeru vrátane bufetu sa využije ako veľkokapacitná kancelária pre klientske centrum, kde bude umiestnená aj čakacia zóna pre klientov, malá rokovacia miestnosť a pracoviská jednotlivých odborov. Od vstupnej haly bude táto časť oddelená presklenou stenou. Časť stien bufetu sa vybúra, tiež podhľadové konštrukcie a podlahy, vzduchotechnika a vykurovacie telesá. Zasadačka na prízemí bude slúžiť ako príručný archív katastra. Súčasťou klientskeho centra bude aj priestor vestibulu, kde v samostatných kanceláriách bude umiestnený supervízor, podateľňa, pokladňa a kancelárie. 3.Vlastná stavba je členená na časti: 3.1. stavebná časť 3.2. zdravotechnika 3.3. vykurovanie 3.4. elektroinštalácia silnoprúd 3.5. vzduchotechnika. Stavba bude realizovaná za plnej prevádzky v objekte.

Doplňujúce informácie

1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12.03.2015 o 10:00, hod. na mieste -Okresný úrad Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín . Zraz pred vstupom do objektu. 2. Informácia k bodu II.3. výzvy - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na lehotu odo dňa odovzdania staveniska. 3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 4. Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť: 4.1. Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v zmysle prílohy č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 4 k návrhu zmluvy o dielo v zmysle bodu 5. výzvy, 4.2. Oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2 009 Z.z. doložené oprávnením podľa § 15 zákona č.124/2 006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o BOZP"), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona o BOZP a to na montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky: 4.2.1. elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky, 4.3. Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1 992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu uvedenú v bode 9.10. návrhu zmluvy o dielo "Príloha č. 2 súťažných podkladov Návrh zmlúv o dielo". V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009 , tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania, 4.6. Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.1 a) návrhu zmluvy o dielo, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa v Štátnej pokladnici, na číslo účtu SK59 8180 0000 0070 0018 0074. Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO. 5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu VI. 2. výzvy v dvoch výtlačkoch okrem dokladov uvedených v bode 4.1.. 6. Náklady spojené s predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 4. výzvy, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3.). 8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy) , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohoto verejného obstarávania. 9. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I. 1. výzvy (email: maria.kacincova@minv.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (Mgr. Kačincová) uvedeným v Oddiel I. príloha A.II) výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté.