Predmetom zákazky sú stavebné úpravy v interiéri polikliniky, vybudovanie bezbariérových vstupov do budovy a vybudovanie IT siete na prenos dát v celej budove poliklinky. Podrobné informácie o predmete zákazky sa nachádzajú v časti (B) Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov
(1)Verejný obstarávateľ poskytuje úplný a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a všetkým ostatným dokumentom elektronickými prostriedkami v profile osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia k súťažným podkladov, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. (4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností vedených v § 46 zákona NR SR č. 25/2 006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. (5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. ( ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme , najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma. (6) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (7) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke s označením PONUKA - Interierove práce v budove polikliniky v Kysuckom Novom Meste - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. (8) Žiadosti o nápravu doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa. (9) Vzhľadom k tomu, že stavebné práce budú prebiehať za plnej prevádzky polikliniky je potrebné, aby všetci uchádzači vo svojej ponuke zohľadnili skutočnosť, že časť prác bude musieť prebiehať aj v popoludňajších a večerných hodinách a dňnoch pracovného pokoja a voľna mimo ordinačných hodín polikliniky, aby nebola narušená prevádzka polikliniky. Podrobný harmonogram výkonu prác si musí realizátor stavebných prác vopred odsúhlasiť s verejným obstarávateľom a práce je možné vykonávať výlučne v čase odsúhlasenom verejným obstarávateľom. (10) Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že realizácia zákazky je podmienená poskytnutím dotácie z Operačného programu Zdravotníctvo. Podpis zmluvy s úspešným uchádzačom je viazaný na schválenie procesu verejného obstarávania riaidacim orgánom Operačného programu zdravotníctvo a v prípade neschválenia verejného obstarávania si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať a verejné obstarávanie zrušiť.