Vyhlásené obstarávanie

Zariadenie interiéru


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kúpele Dudince, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
81 848,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR bez DPH
  • 20 % Lehota dodania v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zariadenie interiéru LD Smaragd Dudince. Zákazka je rozdelená na 2 časti: 1. časť: Interiérové vybavenie - Štandardný nábytok a 2. časť: Interiérové vybavenie - nábytok vyrobený na mieru. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí iba elektronicky a to na emailovú adresu: vo_smaragd@kupeledudince.sk . 2. Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky (vo_smaragd@kupeledudince.sk) alebo telefonicky alebo ich kombináciou prostredníctvom kontaktného miesta v zmysle súťažných podkladov a tejto výzvy na predkladanie ponúk. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 4. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu vo svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém ÚVO umožní. 5. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj česky jazyk. 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 7. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 8. Pre prvú časť: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk bude realizovaná elektronická aukcia. Podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk NEVEREJNÉ. Pre druhú časť: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru: Nebude realizovaná elektronická aukcia. Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní.