Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia území čiernych skládok v obci Veľké Ripňany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľké Ripňany
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
58 235,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Október 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
7. November 2016
Dátum otvárania ponúk:
7. November 2016
Ponuka musí platiť do:
30. December 2016
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Veľké Ripňany, Poštová, 461/482, Veľké Ripňany, zasadačka obecného úradu
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzač sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača alebo zástupca skupiny uchádzačov sa preukáže aj splnomocnením (plnou mocou) na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je zákazka Revitalizácia území čiernych skládok v obci Veľké Ripňany, sanácia miest s nezákonne umiestneným odpadom, úprava a uzatvorenie povrchu skládky odpadov v rozsahu znečistenej plochy 5133 m2, vykonanie rekultivácie skládky a obsahom, zmesového komunálneho odpadu, nebezpečného odpadu so zohľadnením postupov pre uplatnenie požiadaviek na ochranu životného prostredia. Navrhnutými úpravami sa minimalizujú sa negatívne vplyvy existujúcej skládky odpadov na životné prostredie.. Pri realizácií aktivít projektu rozlišujeme činnosti pri inertnom odpade a objemovom odpade. Pri inertnom odpade sa oddelí inertný odpad, nakládka odpadu, preprava odpadu, uloženie na skládku a terénne úpravy plochy nezahrnuté do nákladov nakoľko tieto budú realizované vlastnými pracovníkmi obce. Pri objemovom odpade nakládka odpadu, preprava odpadu, uloženie na skládku. Pri nakládkach jednotlivých odpadov sa použije ťažká technika nakoľko miesto kde sa nepovolene zhromaždený odpad nachádza je zarastené. Jednotlivé činnosti sa budú zaznamenávať fotodokumentáciou a odovzdaný odpad na skládku bude vydokladovaný vážnymi lístkami zo skládky. Potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy - stavebný úrad, uvádza, že ide o činnosti/aktivity, ktoré si nevyžadujú Stavebné povolenie resp. iný doklad v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon. Nezákonne umiestnený odpadom nachádzajúci sa v katastrálnom území obce Veľké Ripňany, podľa vyhl. MŽP SR č. 284/2001 v znení vyhlášky 129/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov bola zistená časť odpadu s objemom podľa priloženého výkazu výmer zaradená aj do kategórie odpady nebezpečné odpady. Pri nakladaní s odpadmi a nebezpečnými odpadmi sa bude postupovať v súlade so zákonom č. 223/2001 Z.z. (o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov) v znení neskorších predpisov. V prípade uzatvárania skládok alebo úložísk odpadov sa bude postupovať v súlade s vyhláškou č. 310/2013 Z. z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.

Doplňujúce informácie

(1) Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia k súťažným podkladom, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, v informačnom systéme UVO. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. (4) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať výlučne v slovenskom jazyku a listinnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou ( ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v listinnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri dodržaní stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej forme je rozhodujúca listinná forma. (5) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov pokiaľ zákon o verejnom obstarávaní neukladá inak, resp. verejný obstarávateľ pri konkrétnom prípade neuviedol inak, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (6) Pre uvádzanie cien v podmienkach účasti platí: Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou na daný rok, ku ktorému sa poskytnutie služby viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa poskytnutie služby viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum. Ak sa poskytovanie služby viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť plnenie zmluvy za poskytovanú službu daného obdobia. Prepočet ceny takéhoto poskytnutia služby sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov