Predmetom zákazky je rekonštrukcia výučbového objektu SO1 EF výmena okien II. etapa v rozsahu podľa výkazu výmer a kvalite podľa projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronickými prostriedkami (email: aondrikova@gmail.com), doručením osobne na kontaktné miesto alebo ich kombináciou. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Osobné prevzatie je možné na základe telefonickej dohody s kontaktnou osobou v pracovných dňoch od 8:00 hod do 14:00 hod. Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu. Verejný obstarávateľ je oprávnený uzatvoriť zmluvu až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov z Európskych fondov. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.