Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie podpory prevádzky, údržby, rozvoja a rozšírenia informačného systému „Elektronický systém pre správu registratúry“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 405 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
31. December 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulej, bezpečnej a spoľahlivej prevádzky, údržby, rozvoja a rozšírenia informačného systému "Elektronický systém pre správu registratúry" (ďalej len "IS ESSR"), ktorý bol vytvorený modifikáciou/úpravou autorského diela Dokumentačný systém Modul Automatizovaná správa registratúry, ktoré bolo postúpené na MZVEZ SR z MF SR na základe sublicenčnej zmluvy v roku 2015 a implementovaný na platforme Fabasoft eGov-Suite 2016, ktorá disponuje certifikátom o zhode s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra SR č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v znení opatrenia Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 203/2021 Z. z. Ide o poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby, rozvoja, rozšírenia a školení IS ESSR podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je: 1. zabezpečenie služieb podpory prevádzky a údržby IS ESSR (Paušálne služby) na obdobie 4 rokov a zahŕňa poskytovanie nasledovných služieb v režime "8/5" v čase od 8.00 hod. do 16.00 hod. počas pracovných dní a) Service Desk b) Technická podpora c) Servisný zásah d) Technologická podpora 2. zabezpečenie služieb rozvoja, rozšírenia a školenia IS ESSR (Objednávkové služby) sa bude realizovať na základe požiadaviek verejného obstarávateľa na obdobie 4 rokov a) službou rozvoja a rozšírenia IS ESSR sa rozumejú komplexné analytické a programátorské služby za účelom rozvoja, rozšírenia a úpravy funkcionalít, integrácie a upgrade IS ESSR, v predpokladanom rozsahu 1400 MD/človekodní za obdobie 4 rokov b) službou školenia používateľov a administrátorov IS ESSR sa rozumejú komplexné služby pre zabezpečenie školení užívateľov a administrátorov IS ESSR, ktorej súčasťou je príprava školiacich materiálov, v predpokladanom rozsahu 200 MD/človekodní za obdobie 4 rokov.

Doplňujúce informácie

Pokračovanie/dokončenie z oddielu III. časti "III.1.3) Technická a odoborná spôsobilosť - Minimálna požadovaná úroveň štandardov": b6) Špecialista pre bezpečnosť IT - držiteľ platného certifikátu Certified Information Systems Auditor (CISA) alebo Certified Information Security Manager (CISM) alebo ekvivalent. b7) Školiteľ - minimálne 2 ročná prax v požadovanej oblasti (školenie práce s informačnými systémami). Za ekvivalent k požadovanému certifikátu odborníka podľa písm. b1) až b6) bodu 3 sa považuje: - certifikát vydaný rovnakou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje väčšie znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát alebo - certifikát vydaný inou relevantnou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje minimálne rovnaké znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát alebo - iné doklady/dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek stanovených na získanie certifikátu. Záujemca môže využiť jednu osobu za účelom preukázania splnenia požiadaviek na viacerých odborníkov súčasne pod podmienkou, že Špecialista pre bezpečnosť IT (b6) nebude zabezpečený prostredníctvom rovnakých osôb, ako sú odborníci v ostatných pozíciách. (1) VO postupuje postupom verejnej súťaže podľa § 66 zákona. VO v súlade s § 66 ods. 7 zákona rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2) Záujemca v zmysle § 39 zákona môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED), v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. (3) VO bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. (4) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do elektronického prostriedku JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. (5) Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk) alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. (6) VO odporúča, aby cena uvedená v ponuke uchádzača za Paušálne služby nebola vyššia ako 476 800 EUR bez DPH(predpokladaná hodnota za Paušálne služby). Nedodržanie uvedeného nepredstavuje dôvod na vylúčenie ponuky uchádzača, VO si v prípade vyššej ceny uvedenej v ponuke úspešného uchádzača, vyhradzuje právo verejné obstarávanie zrušiť(§ 57 ods. 2 zákona). (7) Odôvodnenie nerozdelenia na časti je uvedené v súťažných podkladoch. (8) Úspešný úchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie Zmluvy bude povinný zložiť v prospech VO kauciu, ktorá bude vo výške 50 000 EUR (slovom: päťdesiattisíc EUR). VO bude vyžadovať od úspešného uchádzača na účely potvrdenia jeho zmluvných záväzkov zloženie kaucie vo výške podľa predchádzajúcej vety počas prvých dvoch rokov účinnosti Zmluvy. Počas tretieho a štvrtého roku účinnosti Zmluvy bude VO požadovať od úspešného uchádzača kauciu vo výške 25 000 EUR (slovom:dvadsaťpäťtisíc EUR). Podrobné informácie o kaucii sú uvedené v časti A.1 "Pokyny pre záujemcov/uchádzačov" a časti B.3 "Obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky" súťažných podkladov. (9) Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. (10) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči VO a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.