Vyhlásené obstarávanie

Agendové informačné systémy ÚDZS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 302 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. November 2023
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 33

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie agendových informačných systémov ÚDZS (PIP, SK a POH podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 1A, č. 1B a č. 1C tejto Zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti, pričom verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie kombinovanej ponuky pre časť 1 a časť 2. zákazky prostredníctvom 4. časti zákazky. Súčasťou predmetu zákazky (pre všetky štyri časti zákazky) je aj poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory týchto agendových informačných systémov ÚDZS, prípadne vykonávanie zmien, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie. Podrobný opis predmetu zákazky (jednotlivých častí) tvorí Prílohu č. 1 (Príloha č. 1A, č. 1B a č. 1C).. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1A súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1B súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1C súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1A a Prílohu č. 1B súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EPVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=5167687994833702813 a v časti VIDEONÁVODY https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=5167687994833702813. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk, link: https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/477817. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre všetky časti zákazky. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií. 10. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.