Vyhlásené obstarávanie

OBNOVA SERVEROVEJ INFRAŠTRUKTÚRY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
412 864,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miesto sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.ezakazky.sk/
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34. ods. 1. písm. a), písm. g), písm. h), písm. l) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34. ods. 1. písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou poskytnutia služieb plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky. Podľa § 34. ods. 1. písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača vyžadovanú právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k schopnosti uchádzača zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje zodpovedné za plnenie predmetu zákazky. Podľa § 34 ods. 1. písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v súbehu s § 35 a 36 potrebnými certifikátmi Podľa § 34 ods. 1. písm. l) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Podrobné vymedzenie uvedených podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je obnova existujúcej serverovej infraštruktúry dátového centra, kde je potrebné nahradiť zastarávajúce systémy na platforme HPE BladeSystem c7000, na ktorých je prevádzkované virtualizačné prostredie VMware vSphere 6. Nový súbor licencií musí byť kompatibilné s existujúcim riešením, aby bola možná migrácia a integrácia s existujúcimi systémami. Verejný obstarávateľ spĺňa podmienky pre cenové zvýhodnenie pre vzdelávací sektor. Hardvérové zariadenia sú už na konci životného cyklu, nie sú pokryté servisnou podporou a neumožňujú prevádzku najnovších verzií operačného a virtualizačného systému, požiadavka špecifikovaná nižšie. Ako centrálne úložisko bude ponechané diskové pole Huawei OceanStor 2600 V3, ktoré používa pripojenie cez protokol iSCSI s rýchlosťou 10Gb/s. Ako sekundárne úložisko aj pre zálohy bude použité existujúce diskové pole QNAP TS-h2483XU-RP. Toto úložisko bude umiestnené v záložnej lokalite. Spolu s dodávkou hardvéru a softvéru požadujeme komplexné implementačné služby zamerané na bezpečné nasadenie prostredia.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7 ZVO, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom ďalej len JED. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebrežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z toho dôvodu, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000,- Eur (slovom pätnásťtisíc Eur).