Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie kancelárskeho nábytku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
230 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
6. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miesto a čas otvárania ponúk je uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ uskutoční otváranie ponúk „on-line“ v systéme JOSEPHINE. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v predmetnom verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súhrnnej hodnote minimálne 200 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 70 000,- eur bez DPH. Pod pojmom obdobný charakter sa pre účely tejto zákazky rozumejú dodávky a montáže kancelárskeho nábytku. 2. V prípade, ak odberateľom dodávok tovaru bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktorá dodávka tovaru zo zoznamu dodávok tovaru je referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií, ak takéto referencie existujú. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba / dodanie nového kancelárskeho nábytku v členení na pracovné stoly, prídavné komunikačné elementy a paravány k stolom, rokovacie stoly, mobilné kontajnery, rôzne typy skriniek a skríň v celkovom počte 505 kusov, vrátane montáže, inštalácie podľa požiadaviek na vybavenie kancelárskych priestorov v administratívnej budove v správe Národnej banky Slovenska, Vazovova 2, 813 25 Bratislava (ďalej len „budova NBS“). Súčasťou dodania tovaru je doprava, vykládka, vynesenie, montáž tovaru dodávateľom a umiestnenie vo vopred určených kancelárskych priestoroch v budove NBS. Súčasťou predmetu zákazky je odvoz transportných a obalových materiálov z budovy NBS a ich ekologická likvidácia.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 10 000 eur (slovom: desaťtisíc eur). Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie z nasledujúcich možností: - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača v listinnej forme alebo aj elektronicky ak to banka umožňuje - zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky. Podrobný opis spôsobu zloženia zábezpeky ponuky je uvedený v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie (PTK) s cieľom získania informácií najmä pre stanovenie nediskriminačného opisu predmetu verejného obstarávania a podmienok účasti. Priebeh PTK je zdokumentovaný na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://nbs.sk/ptk-obstaranie-kancelarskeho-nabytku-objekt-vazovova/