Vyhlásené obstarávanie

Bezhotovostný nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet pre Strediská Slovenské Kľačany a Čebovce


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
305 304,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09134100-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: - súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, v súhrnnom množstve minimálne v množstve 140 000 litrov. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka motorovej nafty a/alebo bezolovnatého automobilového benzínu s oktánovým číslom minimálne 95 prostredníctvom palivových kariet. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet dodávaný ním samotným. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta celkového súčtu dodaného tovaru).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. ZVO certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. ZVO bude splnená, ak uchádzač predloží: - kópiu originálu alebo úradne osvedčenú fotokópiu Certifikátu a/alebo Protokolu o skúške a/alebo iného zodpovedajúceho dokumentu deklarujúceho splnenie parametrov predmetu zákazky podľa časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bodu 2.4 SP pre motorovú naftu samostatne vydaného notifikovanou, prípadne autorizovanou osobou, - kópiu originálu alebo úradne osvedčenú fotokópiu Certifikátu a/alebo Protokolu o skúške a/alebo iného zodpovedajúceho dokumentu deklarujúceho splnenie parametrov predmetu zákazky podľa časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bodu 2.5 SP pre bezolovnatý automobilový benzín s oktánovým číslom minimálne 95 samostatne vydaného notifikovanou, prípadne autorizovanou osobou. Certifikáty budú vydané autorizovanou alebo notifikovanou osobou v súlade so zákonom č. 146/2023 Z. z. o ochrane ovzdušia a o zmene a doplnení niektorých zákonov vzťahujúce sa na predmet zákazky (aktuálny/platný certifikát ku dňu predkladania ponúk).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • 3. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý predloží vo svojej ponuke najvyššiu zľavu z priemerných týždenných jednotkových cien za/na 1 liter (l) motorovej nafty a za/na 1 liter (l) bezolovnatého automobilového benzínu s oktánovým číslom minimálne 95, zverejnených na internetovej stránke Štatistického úradu Slovenskej republiky. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví podľa stanoveného kritéria, t. j. na druhom mieste sa umiestni uchádzač s druhou najvyššou zľavou za predmet zákazky v EUR s DPH, na treťom mieste sa umiestni uchádzač s treťou najvyššou zľavou za predmet zákazky v EUR s DPH atď.
  • 2. Pod cenou sa rozumie výška zľavy v EUR s DPH z priemernej týždennej jednotkovej ceny motorovej nafty a bezolovnatého automobilového benzínu s oktánovým číslom minimálne 95 zverejnenej na internetovej stránke Štatistického úradu SR, ktorá je výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritéria uchádzačom, v zmysle špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a v prílohách SP (porovnávací parameter – najnižšia cena, t.j. najvyššia zľava).
  • b) pravidlá uplatnenia stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk: ponúknutá výška zľavy, resp. zľavnená cena za príslušný kalendárny týždeň je výsledkom matematického rozdielu priemernej týždennej jednotkovej ceny v EUR s DPH za 1 liter (l) motorového benzínu natural s oktánovým číslom minimálne 95, resp. za 1 liter (l) motorovej nafty za kalendárny týždeň, ktorý predchádza týždňu, za ktorý uchádzač (predávajúci) vystavuje faktúru za odobraté pohonné látky a výšky dohodnutej zľavy v eurách podľa Návrhu na plnenie kritéria z tejto priemernej týždennej jednotkovej ceny; fakturačná cena za príslušný kalendárny týždeň bude výsledkom súčinu skutočne odobratého množstva pohonných látok verejným obstarávateľom za príslušný kalendárny týždeň a dohodnutej ceny podľa predchádzajúcej vety.
  • a) výška zľavy v EUR s DPH za jeden (1) liter motorovej nafty a bezolovnatého automobilového benzínu s oktánovým číslom minimálne 95 odobratej na palivovú kartu na čerpacích staniciach uchádzača a/alebo jeho zmluvných partnerov z priemerných týždenných jednotkových cien v EUR s DPH pravidelne uverejňovaných Štatistickým úradom Slovenskej republiky na URL adrese http://statdat.statistics.sk,Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý ponúkne najvyššiu zľavu vyjadrenú v EUR s DPH uvedenú na tri desatinné miesta (uchádzač uvedie výšku zľavy zaokrúhlenú na tri desatinné miesta).
  • 1. Ponuky sa vyhodnocujú na základe najnižšej ceny, a to nasledovným spôsobom:

Výsledky

Bezhotovostný nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet pre Strediská Slovenské Kľačany a Čebovce

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to konkrétne bezhotovostný nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet (motorovej nafty a bezolovnatého automobilového benzínu s oktánovým číslom minimálne 95) na princípe akceptácie palivovej karty ako prostriedku bezhotovostnej platby za odobraté tovary na/vo všetkých čerpacích staniciach/výdajných miestach uchádzača a jeho zmluvných partnerov nachádzajúcich sa v mieste sídla jednotlivých stredísk verejného obstarávateľa, alebo v maximálnej vzdialenosti do 5 cestných kilometrov od stredísk verejného obstarávateľa nachádzajúcich sa v obci Slovenské Kľačany a v obci Čebovce, vrátane bezplatného vystavenia a dodania palivových kariet. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov a v ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO , vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.