Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie dispečersko-klíringového centra o novú funkcionalitu a moduly


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
701 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v lehote uvedenej v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania na adrese: Integrovaná doprava Žilinského kraja, s.r.o., Pri Rajčianke 2900/43, 010 01 Žilina.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, a to: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený referenciou 22 o uspokojivom poskytnutí služieb, ktorou preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo podobného poskytnutia služieb, ako je predmet zákazky a to v minimálnom objeme: 200.000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Rovnakým alebo podobným predmetom zákazky je poskytovanie služieb informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora zameraných na online sledovanie, monitoring, resp. kontrolu nad plynulým vykonávaním verejnej osobnej dopravy pre sídlo alebo pre aglomeráciu s min. 100 000 obyvateľmi.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

1. OSOBNÉ POSTAVENIE

Popis podmienky účasti:

1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom v súlade s § 32 alebo § 152 ZVO. 1.2. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO. 1.3. Nakoľko verejný obstarávateľ nemá umožnený prístup k údajom z IS verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, uchádzač je povinný predložiť všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia. 1.4. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED, dokument na stiahnutie: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html 1.5. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a e) ZVO, verejný obstarávateľ použije údaje z informačných systémov verejnej správy - register právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO) a register trestov (§ 32 ods. 1 písm. a) ZVO). Ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods.1 písm. a) ZVO údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. UPOZORNENIE: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do IS EVO vo formáte súboru .pdf, v naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Zahŕňa celkovú cenu za služby, v zmysle opisu predmetu zákazky uvedeného v súťažných podkladoch, vrátane školiacich, servisných služieb, služieb správy systému a odborného dohľadu alebo akýchkoľvek iných nákladov spojených s dodaním predmetu zákazky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je Rozšírenie dispečersko-klíringového centra o novú funkcionalitu a moduly

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.