Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb pre Úrad BSK a objekty v správe BSK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
312 285,91
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO

Popis podmienky účasti:

Znenie príslušnej podmienky účasti je uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov - Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO

Popis podmienky účasti:

Znenie príslušnej podmienky účasti je uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov - Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH na obdobie 36 mesiacov uvedená v Prílohe č. 4 súťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie čistiacich a upratovacích služieb v administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestoroch administratívnej budovy Úradu BSK a dvoch objektoch v správe BSK (Jankolova 6 a ZS Rovniankova 1), podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu denného, týždenného, mesačného, polročného a mimoriadneho upratovania na obdobie 36 mesiacov. Podrobný opis zákazky je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v prílohe č. 3 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"). 2. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. 3. Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu určitú, a to na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania jej finančného limitu vo výške 374 743,08 EUR s DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ nie je povinný vyčerpať finančný limit vo výške 374 743,08 EUR s DPH. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom elektronickej platformy s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ("ďalej len "IS EVO"). 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti požadované v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona o VO. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou ÁNO alebo NIE (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 7. Na základe rámcovej dohody nedochádza k plneniu predmetu zákazky. Čiastkové zmluvy/objednávky bude uzatvárať/vystavovať verejný obstarávateľ priebežne a podľa aktuálnych potrieb. Podrobné informácie sú uvedené v rámcovej dohode. 8. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Rámcovej dohody verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona o VO dokumenty uvedené v bode 25.4 súťažných podkladov. 9. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 10. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 11. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR. Podmienky sú uvedené v bode 17. súťažných podkladov. 12. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 13. Uchádzači/záujemcovia počas trvania procesu verejného obstarávania predchádzajú konfliktu záujmov v zmysle § 23 zákona o VO. 14. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 15. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a je zamerané na sociálne aspekty. 16. Verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje používanie čistiacich prostriedkov so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie. Univerzálne čistiace prostriedky a sanitárne čistiace prostriedky, ktoré sa budú používať na plnenie úloh súvisiacich s plnením predmetu zákazky, musia byť v súlade s kritériom 1 a kritériom 4 environmentálnej značky EÚ (EU Ecolabel) pre čistiace prostriedky na tvrdé povrchy ohľadom toxicity pre vodné organizmy a látok, ktorých použitie je vylúčené alebo obmedzené (Rozhodnutie Komisie (EÚ) 2017/1217 z 23. júna 2017, ktorým sa stanovujú kritériá udeľovania environmentálnej značky EÚ čistiacim prostriedkom na tvrdé povrchy [oznámené pod číslom C(2017) 4241). 17. Verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje, aby sa na plnení predmetu zákazky podieľala minimálne jedna osoba patriaca do skupiny znevýhodnených, zraniteľných, zdravotne postihnutých či inak vylúčených osôb. Definícia osôb, ktoré možno subsumovať pod pojem znevýhodnené osoby so zdravotným postihnutím, zraniteľné či inak vylúčené osoby, vychádza z § 2 zákona č. 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 18. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona o VO predkladať verejnému obstarávateľovi požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Znenie príslušnej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia je uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov - Podmienky účasti.