Vyhlásené obstarávanie

Vodná elektráreň Gabčíkovo - návrh, výroba a dodanie 2 ks portálových žeriavov 275 T


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 605 547,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34954000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality IS EVO sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality IS EVO, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky . Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce päťnásť (15) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v Ú. v. EU s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví odborníci). Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t.j. najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie kompletnej projektovej dokumentácie pre dva nové portálové žeriavy nosnosti 275 ton, demontáž a likvidácia pôvodných dvoch portálových žeriavov, výroba a dodávka dvoch nových kompletných portálových žeriavov a ich osadenie na existujúcu koľajovú dráhu, odskúšanie funkčnosti nových portálových žeriavov a ich uvedenie do prevádzky. Súčasťou plnenia predmetu zákazky bude následný časovo ohraničený výkon záručného servisu. Podrobný rozsah Diela je uvedený vo Zväzku 3 - Opis predmetu zákazky, súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Termín dodania predmetu zákazky je do 30 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, za súčasného splnenia nasledujúcich čiastkových termínov (uvedených v bodoch 4.2 až 4.5 Zväzku 2 - Návrh zmluvy o dielo): -Návrh technického riešenia v zmysle bodu 2.1.2 Opisu predmetu zákazky (Zväzok 3) predloží najneskôr do 1 mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD -Projektovú dokumentáciu v zmysle bodu 2.1.3 Opisu predmetu zákazky (Zväzok 3) predloží najneskôr do 3 mesiacov odo dňa schválenia Návrhu technického riešenia obstarávateľom -Žeriav č. 1 vrátane traverzy 500 t a traverzy pre zdvih statora dodá najneskôr do 28 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD -Žeriav č. 2 dodá do 30 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD 2. Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi vrátane predkladania ponúk sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom IS EVO. 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti obstarávateľ poskytne podľa § 48 ZVO prostredníctvom IS EVO záujemcom prihláseným do IS ÚVO a uverejní aj vo svojom profile. 4. Obstarávateľ umožní obhliadku každému záujemcovi, ktorý bude mať o obhliadku záujem a ktorý o obhliadku požiada v dostatočnom časovom predstihu prostredníctvom IS EVO. Obstarávateľ odporúča požiadať o obhliadku najneskôr 20 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, aby obstarávateľ vedel účinne zorganizovať obhliadky, ktoré uskutoční individuálne s každým záujemcom, ktorý o obhliadku požiada, podľa pokynov uvedených v bode 10 Zväzku 1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky vo výške 100 000 (stotisíc) EUR, podrobnosti uvedené v bode 13 Zväzku 1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 alebo 7 a 8 ZVO. 7. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a verejné obstarávanie zrušiť v prípade, že by mal prijať ponuku, ktorej navrhovaná cena presiahne objem finančných prostriedkov obstarávateľa určených na realizáciu tejto zákazky v hodnote stanovenej predpokladanou hodnotou zákazky - 14 605 547,00 EUR bez DPH. 8. Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje pri spojení 2 žeriavov jeden funkčný celok (žeriav), kde je nevyhnutné aby výroba a dodanie prebiehali koordinovane, čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať dané porušenia vážny dopad na plánovane investične aktivity obstarávateľa, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 9. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, okrem dokladu alebo dokumentu vyhotoveného v českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do sloven. jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do sloven. jazyka. 10. Zákazka je vyhlásená ako zmiešaná zákazka (tovary a služby, stav. práce) s hlavným CPV - Portálové žeriavy. 11. Obstarávateľ požaduje záručnú dobu na dielo 60 mesiacov odo dňa podpísania Preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí žeriavu č.1 a Preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí žeriavu č.2 zástupcami oboch zmluvných strán. 12. Obstaravateľ požaduje pravidelný záručny servis s dĺžkou trvania 60 mesiacov,detailnejšie uvedné v Záručný servis, Opisu predmetu zákazky a návrhu zmluvy súťažných podkladov. 13. Úspešný uchádzač predloží najneskôr ku dňu podpísania zmluvy o dielo uzatvorenú platnú a účinnú poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone podnikateľskej činnosti, detailnejšie uvedené v Poskytnutie súčinnosti a návrh zmluvy, Zväzok I a v časti II. Návrh zmluvy, Zväzok II, súťažných podkladov. 14. Obstarávateľ pred vyhlásením predmetnej súťaže realizoval prípravné trhové konzultácie v súlade s § 25 ZVO. Všetky informácie, ktoré boli poskytnuté obstarávateľovi v rámci prípravných trhových konzultácii, sú uvedené a zverejnené bez obmedzení na webovej stránke obstarávateľa, v dokumente s názvom: "Zápisnica z prípravných trhových konzultácii k plánovanej zákazke „Návrh, výroba a dodanie 2 ks portálových žeriavov 275 T“", webová adresa: https://www.vvb.sk/pripravne-trhove-konzultacie/ 15. Projektovanie žeriavov a ich oceľových konštrukcií (statické a dynamické výpočty zaťaženia konštrukcií), projektovanie elektrotechnológie žeriavov, projekt technologického vybavenia žeriavov (strojnotechnologické a elektroinštalačné) a SW riešenia riadiaceho systému žeriavov musia byť preukázateľne realizované priamo/vlastnými kapacitami uchádzača alebo členom skupiny dodávateľov alebo inou osobou, ktorou uchádzač (skupina dodávateľov) preukázal minimálnu úroveň štandardov k technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 4.1.1.2., kapitoly A.2 podmienky účasti týchto súťažných podkladov.