Vyhlásené obstarávanie

ÚPRAVA ODPADOV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Bytča
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
178 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
14. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad v Bytči, Námestie Slovenskej republiky č. 1/1, 014 01 Bytča
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Technická alebo odborná spôsobilosť Zoznam a krátky opis kritérií výberu. Podľa §34 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v §34 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad §34 ods. 1 písm. a) a) Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu, pričom referenčnými listami dokumentuje uskutočnenie aspoň jednej zákazky za sledované obdobie v súhrnnej minimálnej výške 300 000 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - predmet poskytnutej služby, - opis predmetu služby, - doba dodania/poskytnutia, - prehlásenie o poskytnutí služieb v požadovanej kvalite a v súlade s obchodnými podmienkami, - cena poskytnutej služby bez DPH - podpis štatutárneho zástupcu uchádzača. Ad §34 ods. 1 písm. j) Uchádzač preukáže, že má na plnenie služby k dispozícii nasledovné minimálne strojné a technické vybavenie: Naťahovací nosič kontajnerov 30 m3 na kontajnery, min. 2 ks, nakladač, resp. iné zariadenie na odvoz a dovoz upravovaného odpadu v súlade s platnou legislatívou, alebo ekvivalent. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak. Technické požiadavky na zabezpečenie služby: Podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom, alebo technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby. a) integrované povolenie podľa § 19 zákona č. 39/2013 Z. z o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie zmesových komunálnych odpadov a to pre kapacitu min. 3 000 ton/rok, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť alebo súhlas podľa § 97 ods. 1 zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie zmesového komunálneho odpadu, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. b) súhlas podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. c) rozhodnutia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR na činnosť zber a preprava VŽP materiálu kategórie 3 – písm. f) a písm. p) kuchynské odpady a separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č.1069/2009, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. d) rozhodnutie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na skladovanie VŽP materiálu kat. 3 kuchynský odpad a separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia (ES) č.1069/2009 v rámci SR, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. e) rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o pridelení úradného čísla na činnosť: skladovanie VŽP materiálu kat. 3 čl. 10 písm. p) kuchynský odpad/separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia (ES) č. 1069/2009, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. Ak uchádzač neprevádzkuje príslušné zariadenie na zhodnocovanie odpadov, musí v ponuke predložiť aj zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom – prevádzkovateľom zaradenia, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený upravovať príslušné druhy odpadov. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Ponuka musí byť predložená v celom vyžadovanom rozsahu predmetu zákazky, v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou v tejto výzve. Nedelenie zákazky spočíva v požiadavke verejného obstarávateľa na zabezpečenie poskytovateľa komplexnej služby nakladania s odpadmi. Obstaranie komplexnej služby je požiadavkou z dôvodu zabezpečenia čo najvyššej miery zhodnotenia vyzbieraných odpadov, s dôrazom na exaktnú kontrolu vykonaných služieb poskytovateľom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) Prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 33 ods. 1 písm. a) Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad. Ad § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent) za uvedené /posledné uzatvorené tri/ hospodárske roky. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový dosiahnutý obrat spolu vo výške 900 000 EUR za posledné tri (uzatvorené) hospodárske roky. Uchádzač v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Finančné a ekonomické postavenie - účtovné závierky vydané Úradom pre verejné obstarávanie 4.6.2014 môže vo svojej ponuke uviesť, že požadované doklady (verejne prístupné doklady uložené vo verejnej časti registra, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky) si je možné overiť na internetovej stránke www.registeruz.sk, pričom nie je potrebné aby ich predložil. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi, t. j. služby spojenej s úpravou odpadov, pred uložením na skládku. Službu je potrebné zabezpečiť v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva vyplývajúcej zo zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o odpadoch“) a súvisiacich právnych predpisov a § 3ods. 9 Zákona o odpadoch. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi, t. j. služieb spojených s úpravou odpadov: Zmluvná strana je povinná zabezpečiť úpravu odpadov v zmysle § 3 ods. 9) Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Úprava odpadu je fyzikálny proces, tepelný proces, chemický proces alebo biologický proces vrátane triedenia odpadu, ktorý zmení vlastnosti odpadu s cieľom zmenšiť jeho objem alebo znížiť jeho nebezpečné vlastnosti, uľahčiť manipuláciu s ním alebo zlepšiť možnosti jeho zhodnotenia. Až takto upravený odpad môže Zmluvná strana uložiť na skládke odpadov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásený postup verejného obstarávania v prípade, ak najvýhodnejšia ponuka bude vyššia, ako výška finančných prostriedkov plánovaných na zabezpečenie predmetnej zákazky, ako aj v zmysle § 57 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane upraviť rozsah zákazky podľa poskytnutých finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť vyhlásenú súťaž aj v prípade inej legislatívnej zmeny, ktorá zruší, alebo posunie povinnosť, zabezpečovať úpravu zmesových komunálnych odpadov podľa príslušného ustanovenia zákona o odpadoch od 1.1.2024.