Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého charakteru a obdobného rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Zoznamom poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO musia byť preukázané minimálne tri (3) dodávky rovnakej alebo obdobnej služby, ako je predmet zákazky (upratovacie a čistiace služby) v súhrnnej hodnote minimálne 200 000,- EUR bez DPH, pričom minimálne 1 zákazka, ktorej predmetom bolo poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb, bola v hodnote minimálne 80 000,- EUR bez DPH. Za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania sa považujú tri roky predchádzajúce dňu, v ktorom bolo toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail), - predmet plnenia (špecifikácia poskytnutých služieb), - obdobie, v ktorom boli služby poskytnuté, - cena poskytnutých služieb v mene EUR s DPH.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je zabezpečenie kompletných upratovacích a čistiacich služieb v objektoch VŠC DUKLA v Banskej Bystrici, v Trenčíne a v Liptovskom Mikuláši vrátane dodávky čistiacich, dezinfekčných, pracovných prostriedkov a dodávky a dopĺňania najmä nasledovného spotrebného materiálu: toaletný papier (veľké aj malé rolky), tekuté mydlá (náhradné náplne aj na dolievanie), náplne do osviežovačov vzduchu, vrecká do košov, vrecká na použité dámske vložky (regeneračno-rehabilitačné pracovisko), vône do WC mís a pisoárov, čističe odpadov (na vodný a močový kameň a na upchatú kanalizáciu), papierové utierky a pod. Uchádzač je povinný si zabezpečiť na plnenie predmetu zákazky všetky potrebné čistiace prostriedky, stroje, prístroje, zariadenia a mechanické prostriedky na vlastné náklady tzn. musí ich mať započítané v cene predmetu zákazky. Bližšie informácie týkajúce sa ďalšieho a podrobnejšieho opisu predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch vo Výzve na predloženie cenovej ponuky a v jej prílohách.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.