Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a montáž nábytku do žiackych izieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Školský internát Medická 2, Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 108,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
CELON s.r.o., Lipová 2, 080 01 Prešov - kancelária spoločnosti
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7,8; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predložiť dodávky nábytku v hodnote minimálne v predpokladanej hodnote zákazky (kumulatívne). Za rozhodné obdobie sa považuje posledné 3 predchádzajúce roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname dodávky, ktorých dodávanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu za tú časť dodávok, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak dodávky realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade, že finančný objem dodávok je v inej mene ako EUR, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platného v deň predkladania ponúk, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým mena bola prepočítaná na EUR. za obdobie predchádzajúce 3 roky. Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj vyplnenie len globálneho údaju v JED, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka nábytku do žiackych izieb v rozsahu podľa špecifikácie na ocenenie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Špecifikácia tovarov: Stôl pracovný pre 2. osoby Výška 750mm Hĺbka 600mm Dĺžka 1765mm Materiál drevotrieska Nohy stola a lub stola o hrúbke 18mm + 0,5 ABS hrana Pracovná doska o hrúbke 25mm + 2 ABS hrana Priechodka na káble bude po ľavej a pravej časti stola Rektifikačné nožičky Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma) Mobilný zásuvkový kontajner Počet zásuviek – 3 Výška 650mm Šírka 330mm Hĺbka 420mm Materiál drevotrieska Korpus o hrúbke 18mm + 0,5 ABS hrana Zásuvka o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana Pracovná doska o hrúbke 18 mm + 2 ABS hrana Chrómové úchytky rozteč 96 mm Súčasťou kontajnera sú 4 ks plastových koliesok čiernej farby Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma) Závesná polička Výška 260mm Hĺbka 230mm Dĺžka 1500mm Materiál drevotrieska Korpus o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma) Komoda Výška 1350mm Hĺbka 460mm Dĺžka 750mm Materiál drevotrieska Korpus o hrúbke 18mm + 0,5 ABS hrana Zásuvka o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana Pracovná doska o hrúbke 25 mm + 2 ABS hrana Police výškovo nastaviteľné Počet zásuviek 2 ks Počet dvierok 2 ks Počet políc – 3 ks Zadná časť – sololit Rektifikačné nožičky Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma) Váľanda bez úložného priestoru Výška 350mm Šírka 2000mm Hĺbka 900mm Materiál drevotrieska Korpus o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana Bez matraca Farba – imitácia dreva (dub sonoma) Krycia doska na stenu Výška 500mm Šírka 2000mm Materiál drevotrieska Doska o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana Farba – imitácia dreva (dub sonoma) Krycia doska na stenu Výška 500mm Šírka 950mm Materiál drevotrieska Doska o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana Farba – imitácia dreva (dub sonoma) Matrac pružinový Výška 2000mm Šírka 900mm Hrúbka 150mm Nosnosť 130 kg Pružina forte Bonell 2,4 mm + box vystužené boky PUR pena komfort vysokej hustoty, roznášania vrstva 700g/m2 Poťahová látka: Potiahnutý kvalitným damaškom (PL+CO+PP), antialergické termo vlákno 2x100g/m2, prešité boky, uzavretý 2x lem. Záruka na nepreležanie: 3 roky Skriňa Výška 181 cm Šírka 91 cm Farba – imitácia dreva dub Doska o hrúbke min. 15 mm (drevotrieska) 2x Dvere – záves vľavo a vpravo Celkový počet vkladacích políc – 2 ks Počet šatníkových tyčí – 1 ks Šírka políc – min. 48 cm Počet zásuviek – 2 Písací stolík Šírka – 110 cm Výška – 75 cm Hĺbka – 50 cm Počet otvorených priehradiek – 2 Farba – dub Počet zásuviek – 1 Materiál hrúbka – min. 16 mm Materiál – drevotrieska Nočný stolík Materiál – drevotrieska Materiál hrúbka min. 16 mm Šírka – 39 cm Výška – 41 cm Hĺbka – 28 cm Počet zásuviek – 1

Doplňujúce informácie

Zábezpeka sa nepožaduje. Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod. Verejný obstarávateľ nepoužije reverzný postup. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. Podmienky účasti môže uchádzač predbežne nahradiť JED, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní.