Typ podmienky účasti:
Ekonomické a finančné postavenie
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Použitie podmienky účasti:
Neuplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7,8; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predložiť dodávky nábytku v hodnote minimálne v predpokladanej hodnote zákazky (kumulatívne). Za rozhodné obdobie sa považuje posledné 3 predchádzajúce roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname dodávky, ktorých dodávanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu za tú časť dodávok, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak dodávky realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade, že finančný objem dodávok je v inej mene ako EUR, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platného v deň predkladania ponúk, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým mena bola prepočítaná na EUR. za obdobie predchádzajúce 3 roky. Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj vyplnenie len globálneho údaju v JED, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je dodávka nábytku do žiackych izieb v rozsahu podľa špecifikácie na ocenenie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Špecifikácia tovarov:
Stôl pracovný pre 2. osoby
Výška 750mm
Hĺbka 600mm
Dĺžka 1765mm
Materiál drevotrieska
Nohy stola a lub stola o hrúbke 18mm + 0,5 ABS hrana
Pracovná doska o hrúbke 25mm + 2 ABS hrana
Priechodka na káble bude po ľavej a pravej časti stola
Rektifikačné nožičky
Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma)
Mobilný zásuvkový kontajner
Počet zásuviek – 3
Výška 650mm
Šírka 330mm
Hĺbka 420mm
Materiál drevotrieska
Korpus o hrúbke 18mm + 0,5 ABS hrana
Zásuvka o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana
Pracovná doska o hrúbke 18 mm + 2 ABS hrana
Chrómové úchytky rozteč 96 mm
Súčasťou kontajnera sú 4 ks plastových koliesok čiernej farby
Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma)
Závesná polička
Výška 260mm
Hĺbka 230mm
Dĺžka 1500mm
Materiál drevotrieska
Korpus o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana
Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma)
Komoda
Výška 1350mm
Hĺbka 460mm
Dĺžka 750mm
Materiál drevotrieska
Korpus o hrúbke 18mm + 0,5 ABS hrana
Zásuvka o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana
Pracovná doska o hrúbke 25 mm + 2 ABS hrana
Police výškovo nastaviteľné
Počet zásuviek 2 ks
Počet dvierok 2 ks
Počet políc – 3 ks
Zadná časť – sololit
Rektifikačné nožičky
Farba – matná biela a imitácia dreva (dub sonoma)
Váľanda bez úložného priestoru
Výška 350mm
Šírka 2000mm
Hĺbka 900mm
Materiál drevotrieska
Korpus o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana
Bez matraca
Farba – imitácia dreva (dub sonoma)
Krycia doska na stenu
Výška 500mm
Šírka 2000mm
Materiál drevotrieska
Doska o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana
Farba – imitácia dreva (dub sonoma)
Krycia doska na stenu
Výška 500mm
Šírka 950mm
Materiál drevotrieska
Doska o hrúbke 18mm + 2 ABS hrana
Farba – imitácia dreva (dub sonoma)
Matrac pružinový
Výška 2000mm
Šírka 900mm
Hrúbka 150mm
Nosnosť 130 kg
Pružina forte Bonell 2,4 mm + box vystužené boky
PUR pena komfort vysokej hustoty, roznášania vrstva 700g/m2
Poťahová látka: Potiahnutý kvalitným damaškom (PL+CO+PP), antialergické termo vlákno 2x100g/m2, prešité boky, uzavretý 2x lem.
Záruka na nepreležanie: 3 roky
Skriňa
Výška 181 cm
Šírka 91 cm
Farba – imitácia dreva dub
Doska o hrúbke min. 15 mm (drevotrieska)
2x Dvere – záves vľavo a vpravo
Celkový počet vkladacích políc – 2 ks
Počet šatníkových tyčí – 1 ks
Šírka políc – min. 48 cm
Počet zásuviek – 2
Písací stolík
Šírka – 110 cm
Výška – 75 cm
Hĺbka – 50 cm
Počet otvorených priehradiek – 2
Farba – dub
Počet zásuviek – 1
Materiál hrúbka – min. 16 mm
Materiál – drevotrieska
Nočný stolík
Materiál – drevotrieska
Materiál hrúbka min. 16 mm
Šírka – 39 cm
Výška – 41 cm
Hĺbka – 28 cm
Počet zásuviek – 1
Zábezpeka sa nepožaduje.
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod.
Verejný obstarávateľ nepoužije reverzný postup.
Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
Podmienky účasti môže uchádzač predbežne nahradiť JED, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní.