Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
Popis podmienky účasti:
Platný ISO certifikát vystavený certifikačnou autoritou na úrovni 9001 pre oblasť upratovacích služieb. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy
Popis podmienky účasti:
Platný ISO certifikát vystavený certifikačnou autoritou na úrovni 14001 pre oblasť upratovacích služieb. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb (ďalej len „služby“) v administratívnych a prevádzkových priestoroch v objekte Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou na Žellovej ulici č. 2 v Bratislave, a to pravidelné upratovanie nebytových kancelárskych priestorov, zasadačiek, chodieb, schodísk, vstupnej haly, sociálnych zariadení, kuchyniek, skladov, archívov, serverovne, apartmánu atď. Bližšie špecifikované v prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky
- Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. - Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. - Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf.