Vyhlásené obstarávanie

Výroba tlačovín pre SND


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
173 785,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
31. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
1. časť - tlač citylightov
Popis:
Predmetom zákazky je tlač programových, premiérových a kampaňových citylightov z produkcie Slovenského národného divadla vrátane súvisiacich služieb. Tlačiarenské služby zahŕňajú realizačné náklady na CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu – dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody. Bližší popis vrátane špecifikácie je uvedený v dokumentoch tejto zákazky.

Názov:
2. časť – tlač grafiky na pop up (fotostena – vlastná konštrukcia) a outdoor bannery
Popis:
Predmetom zákazky je tlač programových, premiérových a kampaňových tlačovín, tlač grafiky na pop up (fotostena – vlastná konštrukcia) a outdoor bannery, vrátane súvisiacich služieb. Tlačiarenské služby zahŕňajú realizačné náklady na CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu – dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody. Bližší popis vrátane špecifikácie je uvedený v dokumentoch tejto zákazky.

Názov:
3. časť - ostatné tlačoviny
Popis:
Predmetom zákazky je tlač programových, premiérových a kampaňových tlačovín z produkcie Slovenského národného divadla vrátane súvisiacich služieb. Tlačiarenské služby zahŕňajú realizačné náklady na CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu – dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody. Tlač rôznych tlačovín - plagáty, letáky, bulletiny, brožúry, skladačky, publikácie a iné – podľa požiadaviek verejného obstarávateľa/objednávateľa. Bližší popis vrátane špecifikácie je uvedený v dokumentoch tejto zákazky.

Názov:
4. časť - tlač publikácie 100 rokov Slovenského národného divadla
Popis:
Predmetom zákazky je tlač publikácie 100 rokov Slovenského národného divadla vrátane súvisiacich služieb. Tlačiarenské služby zahŕňajú realizačné náklady na CTP z PDF, samotnú tlač, knihárske spracovanie, balenie a dopravu – dodanie na požadované adresy verejného obstarávateľa. Bližší popis vrátane špecifikácie je uvedený v dokumentoch tejto zákazky.

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej celkovej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej celkovej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je tlač programových, premiérových a kampaňových citylightov z produkcie Slovenského národného divadla vrátane súvisiacich služieb. Tlačiarenské služby zahŕňajú realizačné náklady na CTP z PDF, samotnú tlač, príp. knihárske spracovanie, balenie a dopravu – dodanie na požadovanú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v objednávke vystavenej na základe rámcovej dohody. Bližší popis vrátane špecifikácie je uvedený v dokumentoch tejto zákazky.

Doplňujúce informácie

1/ Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2/ Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3/ Vysvetlenie informácií, potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 4/ Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5/ Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 6/ Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z.o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7/ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto zákazku s nízkou hodnotou bez výberu úspešného uchádzača. 8/ Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať služby, podľa predmetu zákazky (sken dokladu) alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnené všetky formuláre podľa prílohy k tejto výzve na predkladanie ponúk; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; c/ ocenený Cenník tlačiarenských služieb, v súlade so zadaním t.j. bez zmeny/doplnenia v zadaní, vo formáte .xls. a aj ako podpísaný scan. Verejný obstarávateľ požaduje oceniť každú položku, ktorá je uvedená v Cenník tlačiarenských služieb a upozorňuje na to, že neakceptuje nulové hodnoty. d/ uchádzačom vyplnený a podpísaný návrh Zmluvy 9/ Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 10/ Predmet zákazky je rozdelený na samostatné časti. Uchádzači môžu predkladať svoje ponuky na ľubovoľnú časť alebo časti, resp. na všetky časti. Každá časť bude vyhodnocovaná samostatne. Predložením ponuky uchádzač súčasne vyjadruje súhlas so všetkými požiadavkami a podmienkami podľa tejto výzvy.