Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie personálu na obsluhu triediacich staníc a upratovania počas Vianočných trhov 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 593,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
19. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ePVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb za posledné tri roky (v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona): Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru vo vzťahu k predmetu zákazky za posledné tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (obdobným alebo rovnakým charakterom sa na účely zadávania zákazky rozumie zabezpečovania upratovania vonkajších priestorov pre širokú verejnosť). Z predloženého zoznamu poskytnutých služieb musí nevyhnutne vyplývať, že uchádzač za rozhodné obdobie zabezpečil upratovanie vonkajších priestorov pre širokú verejnosť súhrnne najmenej tromi (3) zmluvami s rovnakým alebo podobným predmetom plnenia ako je predmet zákazky. Pre posúdenie splnenia podmienky účasti uchádzač v zozname uvedie aj stručný opis zákazky. Uchádzač je oprávnený na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V takom prípade je uchádzač povinný preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne využívať kapacity tejto osoby. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzatvorenou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Táto osoba musí zároveň preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (v rovnakom rozsahu ako uchádzač), pričom oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti je možné predbežne nahradiť čestným vyhlásením. Čestné vyhlásenie je súčasťou Návrhu na plnenie kritérií.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Výber spoločnosti za účelom výberu a vyhľadávania vhodných kandidátov na základe požiadaviek objednávateľa – obstaranie personálu na obsluhu triediacich staníc a upratovania počas Vianočných trhov – Hlavné námestie, Františkánske námestie, Primaciálne námestie. Podrobný opis predmetu zákazky je určený Prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky, Prílohou č. 2 Zmluva o poskytovaní služieb a Prílohou č. 4 – Rozpis hodín upratovací servis.

Doplňujúce informácie

Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (IS EVO). Ponuku môžu predložiť len uchádzači, ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI. Ďalšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.