1. Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby je sprostredkovanie/zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. 3. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 24 064 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,85 Eur. 4. Predmetom zákazky je dohoda účastníkov na uzatvorení rámcovej dohody o podmienkach uzatvárania čiastkových objednávok, zadávanie objednávok na účel dodania elektronických stravných jednotiek a dodanie elektronických stravovacích kariet (ďalej len "karty") s tým, že objednávateľ si volí nominálnu hodnotu stravnej jednotky (stravných lístkov) a množstvo vydania stravnej jednotky ako i množstvo vydania kariet podľa svojich aktuálnych potrieb v priebehu čerpania rámcovej dohody čiastkovými plneniami. 5. Prostredníctvom kariet si objednávateľ zabezpečuje stravovanie pre svojich zamestnancov, najmä celoročné zabezpečenie podávania teplých hlavných jedál vrátane polievok a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach, donáškových stravovacích zariadeniach, supermarketoch, hypermarketoch a potravinách (ďalej len "stravovacie zariadenie"), ktoré tieto karty v plnom rozsahu akceptujú. Úplná špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk uvedená v prílohe č. 1: Opis predmetu zákazky.
Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy na predmet zákazky do päť (5) pracovných dní, ak bol zo strany verejného obstarávateľa písomne vyzvaný k predloženiu alebo podpisu zmluvy. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené vo výzve na predkladanie ponúk sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „zákon o verejnom obstarávaní“)