Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom el. stravovacích kariet.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská správa ciest
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
143 590,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
23. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line priestor el. platformy - IS EVO po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Rozhodné kritérium v prípade rovnosti návrhov na plnenie kritéria Verejný obstarávateľ uplatní v prípade rovnosti návrhov na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk „Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky“ rozhodné kritérium a to: Počet osobohodín ročne odpracovaných ŤZP osobami (fyzická osoba s ťažkým zdravotným postihnutím) pre uchádzača.
  • Návrh uchádzača na plnenie kritéria „Celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky“ sa určí ako násobok celkového predpokladaného maximálneho množstva stravných jednotiek počas trvania rámcovej dohody v počte 24 064 ks a nominálnej hodnoty jednej stravnej jednotky vo výške 5,85 Eur vrátane uplatnenia zľavy alebo provízie.

Opis obstarávania

1. Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby je sprostredkovanie/zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 24 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. 3. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (24 mesiacov) je 24 064 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,85 Eur. 4. Predmetom zákazky je dohoda účastníkov na uzatvorení rámcovej dohody o podmienkach uzatvárania čiastkových objednávok, zadávanie objednávok na účel dodania elektronických stravných jednotiek a dodanie elektronických stravovacích kariet (ďalej len "karty") s tým, že objednávateľ si volí nominálnu hodnotu stravnej jednotky (stravných lístkov) a množstvo vydania stravnej jednotky ako i množstvo vydania kariet podľa svojich aktuálnych potrieb v priebehu čerpania rámcovej dohody čiastkovými plneniami. 5. Prostredníctvom kariet si objednávateľ zabezpečuje stravovanie pre svojich zamestnancov, najmä celoročné zabezpečenie podávania teplých hlavných jedál vrátane polievok a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach, donáškových stravovacích zariadeniach, supermarketoch, hypermarketoch a potravinách (ďalej len "stravovacie zariadenie"), ktoré tieto karty v plnom rozsahu akceptujú. Úplná špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk uvedená v prílohe č. 1: Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy na predmet zákazky do päť (5) pracovných dní, ak bol zo strany verejného obstarávateľa písomne vyzvaný k predloženiu alebo podpisu zmluvy. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené vo výzve na predkladanie ponúk sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „zákon o verejnom obstarávaní“)