Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Popis podmienky účasti:
Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v bode 4.1 Kapitoly A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
Popis podmienky účasti:
Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie predmetu zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (Kľúčový odborník č. 1) Bližšie informácie k podmienkam účasti sú uvedené v bode 4.2 Kapitoly A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je dodanie realizačnej projektovej dokumentácie odsúhlasenej Technickou inšpekciou, a.s. (ďalej aj ako „technická inšpekcia“) a obstarávateľom a realizácia rekonštrukčných prác podľa odsúhlasenej realizačnej dokumentácie trafostaníc TS 854 UKpVŠ Čunovo, TS 013 – 008 Turistická ul. Čunovo, TS 766 – 002 Kyselica a Rekonštrukcia TS 21-18 ČS Kamenica nad Hronom a dodanie realizačnej projektovej dokumentácie odsúhlasenej technickou inšpekciou a obstarávateľom a realizácia rekonštrukcie elektroinštalácie v TS 854 na Divokej vode Čunovo. Bližšie informácie k opisu predmetu zákazky sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Termín plnenia predmetu zákazky: - Vypracovanie a dodanie realizačnej projektovej dokumentácie a vecného a časového harmonogramu prác do 2 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, - Vykonanie všetkých ucelených častí diela do 10 mesiacov odo dňa odovzdania prvého staveniska zhotoviteľovi, obstarávateľ sa zaväzuje odovzdať zhotoviteľovi prvé stavenisko do 10 dní odo dňa odsúhlasenia realizačnej projektovej dokumentácie obstarávateľom a technickou inšpekciou. 2. Obstarávateľ rozhodol, že podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi vrátane predkladania ponúk sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"), detailne uvedené v suťažných podkladoch. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou vo verejnom obstarávaní, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti obstarávateľ poskytne podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO záujemcom prihláseným do IS ÚVO a uverejní vo svojom profile. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doplnenie oznámi prostredníctvom IS EVO záujemcom prihláseným do IS ÚVO a uverejní vo svojom profile. 7. Obstarávateľ umožní obhliadku každému záujemcovi, ktorý bude ma o obhliadku záujem a ktorý o obhliadku požiada v dostatočnom časovom predstihu prostredníctvom IS EVO. Obstarávateľ odporúča požiadať o obhliadku najneskôr desať (10) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, aby obstarávateľ vedel účinne zorganizovať obhliadky, ktoré uskutoční individuálne s každým záujemcom, ktorý o obhliadku požiada podľa pokynov uvedených v bode 10.2 a 10.3 Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 8. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, okrem dokladu alebo dokumentu vyhotoveného v českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 9. Úspešný uchádzač bude povinný predložiť v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy dokumenty podľa bodu 21 Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 10. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.