Vyhlásené obstarávanie

Zimná údržba, údržba dopravného značenia a čistenie komunikácií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Lučenec
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 950 140,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90610000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Lučenec - Mestský úrad. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnicu z otvárania ponúk neposiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

2.1 Dokumenty v zmysle §33 ods. 1 písm. d) predložením prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske rok, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ukončený rok sa považuje ukončenie roku účtovnou závierkou, resp. ekvivalentným dokladom v prípade uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky), vo výške minimálne 600 000 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej budú uvedené: - obraty za jednotlivé roky a - celkový obrat uchádzača. Obraty budú vyjadrené v originálnej mene a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané na menu EUR. Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá. Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu. Prepočet cudzej meny na euro: - uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, - uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:

Popis podmienky účasti:

3.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (Zimná údržba, údržba dopravného značenia a čistenie komunikácií) za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť minimálne 600 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Uchádzač predloží a) Zoznam poskytnutých služieb / zákaziek , ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov a predmet a popis poskytnutých služieb (na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti) - cena celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu za sledované obdobie v Eur bez DPH podľa min. požadovanej úrovne podmienky účasti - miesto dodania, - lehota dodania (od - do), - meno a kontakt na osobu objednávateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje Zoznam poskytnutí služieb bude podpísaný uchádzačom – oprávnenou osobou za uchádzača alebo osobou splnomocnenou. b) dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (zákon 343/2015 Z.z, o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov) Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname poskytnutých služieb tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke napr. zozname poskytnutých služieb neuviedol. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť poskytnutých služieb rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť poskytnutých služieb iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytnutých služieb. - Ak obdobie poskytovania služieb uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich35 rokov (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname poskytnutých služieb alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto služby v Zozname poskytnutých služieb. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

3.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového vybavenia (podľa Prílohy č. 8 RZ), ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou/osobami konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky, a to: - min. 1 ks Samohybný pracovný stroj - rýpadlo, nakladač - min. 1 ks Komunálny čistiaci stroj - min. 1 ks Zametací voz - min. 1 ks Traktor s pluhom - min. 1 ks Sypač 1 - min. 1 ks Sypač 2 - min. 1 ks Sypač 3 Verejný obstarávateľ bližšie nešpecifikovalo uvedené zariadenie z dôvodu, že predmetom zákazky nie je dodanie strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia, ale predmetom zákazky je poskytnutie služby! Nie je podstatné konkretizovať technické parametre, nakoľko je podstatné naceniť službu a nie presný typ zariadenia, ktorým bude daná služba vykonávať a je teda na rozhodnutí každého uchádzača, aké zariadenie akých parametrov pri poskytovaní služieb využije. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov preukázanie právneho vzťahu k zariadeniam nasledovným spôsobom: a) v prípade právneho vzťahu uchádzača ku zariadeniu ako vlastník, uchádzač preukáže vlastníctvo predloženým technickým preukazom - Osvedčenie o evidencii časť II tzv. veľký technický preukaz. Ak sa na dané zariadenie nevydáva, uchádzač predloží iný relevantný doklad – výstup z účtovníctva uchádzača, že zariadenie je jeho majetkom (napr. karta majetku alebo ekvivalentný doklad v závislosti od účtovného softwéru uchádzača). Takýto výstup z účtovníctva bude opatrený pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať v mene uchádzača. b) v prípade právneho vzťahu uchádzača ku zariadeniu ako nájomca (nájomný vzťah na zariadenie bol uzavretý pred vyhlásením verejného obstarávania), uchádzač predloží nájomnú zmluvu uzavretú s prenajímateľom; c) v prípade budúceho právneho vzťahu uchádzača ku zariadeniu využitím kapacít inej osoby, uchádzač okrem dokumentov podľa písm. a) inej osoby, predloží písomnú zmluvu uzavretú s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. V tomto prípade zároveň platí – pri využití kapacít inej osoby- že táto iná osoba spĺňa podmienky účasti celého osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) ZVO a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

3.3: § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy – environmentálne hľadisko vo VO tzv. „zelené verejné obstarávanie“) Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS v predmete zákazky s kódom: min. kód 81.29, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia "celková cena v EUR s DPH" za celý predmet zákazky (aukčné kritérium). Váha kritéria: 100 %

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú nasledujúce služby: zimná údržba, údržba dopravného značenia a čistenie komunikácií v Meste Lučenec. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky a v prílohe č. 1 Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb (Ďalej aj „návrhu zmluvy“ alebo „zmluva“): „Cenník služieb“ / „návrh na plnenie kritérií“, v prílohe č. 2 Návrhu zmluvy: „Podmienky poskytovania služieb v oblasti zimnej údržby, údržby dopravného značenia, čistenia komunikácií a ďalších prílohách zmluvy, a to za záväzných obchodných podmienok v zmysle B. 2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky – Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb.

Doplňujúce informácie

Ďalšie informácie k preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia sú uvedené v časti A.2 SP