Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
1. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mlynské nivy 44/B, 821 09 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Náklady
  • V kritériu A. sa bude hodnotiť výška poplatku za zabezpečenie jednej letenky vrátane ďalších súvisiacich poplatkov (okrem poplatkov uvedených v kritériu A.) uvedená v EUR ponúknutá uchádzačom, uvedená s presnosťou na dve desatinné čísla, pričom minimálna výška poplatku môže byť 0,01 EUR. Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet 90 bodov ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou výškou poplatku a pri ostatných ponukách počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov vyjadrí ako podiel najnižšieho navrhnutého poplatku a navrhovanej výšky poplatku príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorú vynásobí maximálnym počtom 90 bodov pre uvedené kritérium. Výsledok (pridelený počet bodov za kritérium) verejný obstarávateľ zaokrúhľuje podľa matematických pravidiel na dve desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zadávanej zákazky na poskytnutie služieb je operatívne, priebežné a komplexné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb spojených s leteckou prepravou osôb vrátane prípojov, prestupov a služieb k tomu prislúchajúcich v rámci zahraničných pracovných ciest. o Cieľ zákazky: Cieľom zadávanej zákazky je určenie podmienok poskytovania požadovaných služieb počas trvania rámcovej dohody podľa § 83 ZVO, ktorá bude uzavretá na základe výsledku tohto verejného obstarávania. o Účel zákazky: Účelom zadávanej zákazky je zabezpečenie bezproblémového využívania služieb pravidelnej leteckej dopravy pre potreby plnenia úloh organizácie verejného obstarávateľa.  Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek, resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predpokladané miesta odletov sú: Viedeň (Bratislava, Budapešť). Orientačné predpokladané destinácie sú uvedené v Prílohe č. 2 tejto Výzvy.  Verejný obstarávateľ stanovil predpokladané maximálne množstvá leteniek na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančných prostriedkov (predpokladaná hodnota zákazky vo výške 114 457 EUR bez DPH), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje primárne priame lety, ak nezadá v čiastkovej objednávke inak.  V rámci predmetu zákazky okrem zabezpečenia leteckej prepravy osôb požaduje verejný obstarávateľ zabezpečiť aj služby súvisiace s leteckou prepravou, a to technickú a administratívnu podporu, informačné služby.  Predpokladaný rozsah zákazky je uvedený v Prílohe č. 2. Jedná sa o zabezpečenie pravidelnej leteckej prepravy približne 162 osôb (leteniek) do cca 55 destinácií sveta za predpokladané obdobie trvania zmluvného vzťahu (12 mesiacov). Uvedený zoznam v Prílohe č. 2 je orientačný, verejný obstarávateľ nevylučuje aj zadanie neplánovaných požiadaviek.  Presný počet verejným obstarávateľom požadovaných leteniek do konkrétnych destinácií bude určený v samostatných objednávkach vystavených podľa Rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, a aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, ktoré sa považujú za čiastkové zmluvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.