Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie a čistiace služby 2024 až 2028


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Krajský súd v Košiciach
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
387 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa budú otvárať elektronicky, prostredníctvom Informačného systému EPVO na mieste: Krajský súd v Košiciach, Štúrova 29, 041 51 Košice, kancelária č. 105.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZoVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Za službu podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považuje služba, ktorou je: zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb, napr. v administratívnych budovách alebo obdobných budovách, ako aj vykonávanie čistenia spevnených plôch – chodníkov, parkovacích plôch, prístupových rámp a vonkajších terénnych schodísk od snehu a ľadu v zimnom období, vrátane ich chemického posypu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu dodávok musí byť preukázateľné uskutočnenie dodávok služieb rovnakého alebo podobného charakteru zodpovedajúcej predmetu zákazky, ktoré boli poskytnuté v období za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania v minimálnej výške 150 000,- EUR bez DPH kumulatívne, pričom musí byť preukázané, že v rozhodnom období bola poskytnutá minimálne 1 zákazka, ktorej predmetom bolo upratovacích a čistiacich služieb v hodnote minimálne 60 000,- EUR bez DPH. Zoznam uskutočnených služieb musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: - rozsah a špecifikáciu poskytovania služby miesto a lehotu plnenia zmluvy (od do), - identifikáciu odberateľa a kontakty, kde je možné overiť si plnenie služby, - cenu v štruktúre cena bez DPH v EUR, DPH v EUR a cena s DPH v EUR, - celkovú zmluvnú cenu za poskytnuté služby; v prípade, že sa preukázaná fakturovaná celková cena líši od zmluvnej celkovej ceny, bude akceptovaná fakturovaná celková cena, - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu pre poskytnuté služby uskutočnené len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné), - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu len pre poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - cenu vyjadrujúca alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). ak je celková zmluvná cena za poskytnutie služieb uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť: cenu v pôvodnej mene, alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa služby poskytli, s ohľadom na rozhodné obdobie, ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa služby poskytli, prepočítané z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa služby poskytli, alebo prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak služby boli poskytnuté v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB, celkovú zmluvnú cenu v EUR vypočítanú ako súčet prepočítaných cien v EUR jednotlivých rokov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží platný certifikát kvality ISO 9001 (Systém manažérstva kvality) v oblasti poskytovania upratovacích služieb vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systém manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží platný certifikát kvality ISO 14001 (Systém enviromentálneho manažérstva) v oblasti poskytovania upratovacích služieb vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému enviromentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží platný certifikát o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v organizáciách v zmysle požiadaviek ISO 45001, bývalé OHSAS 18001, (Systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci) v oblasti upratovacích služieb vydaného nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v organizáciách vydaný príslušným orgánom členského štátu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. j) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby (napr. umývacie a tepovacie automaty, vysávače, rebríky, mechanizmy na odhŕňanie a odpratávanie snehu, posypové rozmetače a pod. ) s uvedením druhu, množstva, účelu a ich technických parametrov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena spolu za služby Kritérium- uskutočnenie všetkých činností – pravidelného upratovania a čistenia kancelárskych a prevádzkových priestorov areálu a administratívnej budovy Krajského súdu v Košiciach na Štúrovej ul. 29 v Košiciach, ktoré budú vykonávané ako služba v stanovených termínoch, forme zabezpečenia a ich súčastí, v rozsahu uvedenom v bode 40.5.1 súťažných podkladov za celé trvanie zákazky, t. j. od 1.5.2024 do 30.6.2028, a - za nepravidelné upratovanie a čistenie - čistenie spevnených plôch areálu v správe Krajského súdu v Košiciach – chodníkov, parkovacích plôch, prístupových rámp a vonkajších terénnych schodísk v zimnom období v rozsahu uvedenom v bode 40.5.2 súťažných podkladov – desať zásahov, za celé trvanie zákazky, t. j. od 1.5.2024 do 30.6.2028, vyjadrená v EUR s DPH, na dve desatinné miesta.

Výsledky

Upratovacie a čistiace služby 2024 až 2028

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú upratovacie a čistiace služby v areály a v administratívnej budove Krajského súdu v Košiciach na Štúrovej ul. č. 45 v Košiciach v období 05/2024 až 06/2028.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.