Vyhlásené obstarávanie

Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
168 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
6. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MsÚ Martin, Nám. S. H. Vajanského 1, 036 49 Martin, kanc. 429.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač musí predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ súčasťou zoznamu musia byť referenčné listy alebo ekvivalentné doklady potvrdené odberateľom. Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb (spolu s referenčnými listami) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky spolu v celkovej výške minimálne 150 000,00 € bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: Verejným obstarávateľom určená podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania kvalifikácie a odbornej praxe uchádzača. Potreba určenia tejto podmienky účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho uskutočniť. Verejný obstarávateľ primeranou požiadavkou k plneniu predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný poskytovať služby v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, pri vynakladaní ktorých je verejný obstarávateľ povinný postupovať hospodárne, efektívne, účinne a účelne, je o to potrebnejšie, aby boli služby poskytované riadne, skúseným partnerom s odbornou praxou bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača poskytujú záruku kvalitného plnenia.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia cena stravovacej poukážky vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v zabezpečení stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača t.j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch a iných obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhrady ceny stravovania v súlade s ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie elektronických stravovacích kariet, správa elektronických stravovacích kariet, dobíjanie stravovacích poukážok na jednotlivé karty podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 a tiež aj v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.