Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie podporných služieb pre zabezpečenie prevádzky podporných informačných systémov eZdravie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 665 830,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa a online sprístupnením prostredníctvom na to určenej funkcionality systému JOSEPHINE.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Kritériá výberu/podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (súťažných podkladoch).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Kritériá výberu/podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (súťažných podkladoch).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky uchádzačov predložené v zadávaní zákazky sa budú vyhodnocovať na základe kritéria najnižšia celková cena za predmet zákazky v eur bez DPH v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.

Výsledky

Poskytovanie podporných služieb pre zabezpečenie prevádzky podporných informačných systémov eZdravie

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky podporných informačných systémov: Kontaktné centrum, Service Desk, Umbrella Monitoring a Dynatrace (ďalej len „APV“ alebo „CSM“) na základe dohodnutých cieľových úrovni podporných služieb (ServiceLevelTarget – SLT). Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie nasledovných podporných služieb: - Servisná podpora – Správa Incidentov / Problémov, Upgrade / Update pre Kontaktné centrum, - Servisná podpora – Správa Incidentov / Problémov, Upgrade / Update pre Service Desk, - Prevádzková podpora – Profylaktika pre Kontaktné centrum, - Prevádzková podpora – Profylaktika pre Service Desk, - Reporting/Hodnotenie. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie objednávkových služieb podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v oblasti: - Zmenová podpora – Správa zmien, Upgrade / Update, - Prevádzková podpora – Konzultácia, Administrácia, Školenie, - Prevádzková podpora – Profylaktika

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.