Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služby: Centrálny systém na evidenciu a vyhodnotenie pracovného času


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
818 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4, 6, 8, Bratislava.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie - § 32 ods. 1 ZVO

Popis podmienky účasti:

1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov, od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke identifikoval. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky (zabezpečenie poskytovania služieb, technická podpora a údržba elektronického dochádzkového systému), podľa vzoru, ktorý tvorí Prílohu č. 6 súťažných podkladov v nasledovnom rozsahu: i. v súhrnnej hodnote minimálne 540 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalentnej hodnote vyjadrenej v cudzej mene. Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky z inej meny na menu euro, ktorý je platný v deň odoslania tohto oznámenia na uverejnenie publikačnému úradu; ii. realizácia minimálne jednej (1) zákazky, ktorej predmetom bola podpora elektronického dochádzkového systému pre minimálne 8 000 užívateľov a súčasne pre viac ako 120 technických zariadení, vrátane podpory obojsmerného elektronického rozhrania na personálny a mzdový systém objednávateľa. Uchádzač v predloženom zozname uvedie obchodný názov odberateľa, názov zákazky, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, cenu plnenia v EUR bez DPH, lehotu plnenia, tiež súčet cien plnení v EUR bez DPH za požadované obdobie relevantných pre vyhodnotenie podľa zadanej podmienky. Zoznam sa predkladá ako sken originálneho listinného dokumentu podpísaného štatutárnym zástupcom uchádzača. Ak zoznam obsahuje iba referencie z Informačného systému ÚVO Evidencia referencií, nemusí byť podpísaný. Verejný obstarávateľ uzná zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti služieb, týkajúce sa predmetu zákazky, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb bol poskytnutý.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť - podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ, alebo aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie manažérstva kvality v súlade s § 35 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť - podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Splnenie podmienky účasti u každého z nižšie uvedených expertov uchádzač preukáže: 4.1. predložením expertom vlastnoručne podpísaného a vyplneného štruktúrovaného profesijného životopisu podľa vzoru v Prílohe č. 10 súťažných podkladov, v ktorom expert potvrdí svoju dispozíciu na plnenie predmetu zákazky, 4.2. expertom vlastnoručne podpísaného Zoznamu praktických skúseností (projektov/plnení, na ktorých realizácii sa expert podieľal) vyplnením Prílohy č. 11 súťažných podkladov. V zozname uchádzač vyplní všetky požadované informácie a uvedie kontaktnú osobu, u ktorej je praktická skúsenosť experta overiteľná. Expert č. 1 – Špecialista pre IT Service Management PRINCE2 Foundation® Certified - súčasne musí predložiť doklady, ktorými preukáže: 1. minimálne tri (3) roky odbornej praxe v oblasti riadenia projektov v oblasti implementácie informačných systémov, 2. minimálne dve (2) praktické skúsenosti s riadením projektov v oblasti implementácie informačných systémov zameraných na dochádzkové a prístupové systémy, 3. získanie a platnosť certifikátu PRINCE2 Foundation® alebo ekvivalentného certifikátu na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov vydaného medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou, splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže predložením kópie platného certifikátu. Expert č. 2 – Špecialista pre komunikáciu s API službami IS Centrálny ekonomický systém (CES) - súčasne musí predložiť doklady, ktorými preukáže: 1. minimálne tri (3) roky odbornej praxe v oblasti služieb aplikačného programového vybavenia IS CES, 2. minimálne dve (2) praktické skúsenosti z účasti v projektoch v oblasti implementácie informačných systémov zameraných na dochádzkové a prístupové systémy. Expert č. 3 - Špecialista pre databázu, ktorá je súčasťou poskytovanej služby - súčasne musí predložiť doklady, ktorými preukáže: 1. minimálne tri (3) roky odbornej praxe v oblasti práce s databázami, ktorá je súčasťou poskytovanej služby podpory, 2. minimálne dve (2) praktické skúsenosti z účasti v projektoch v oblasti implementácie informačných systémov zameraných na dochádzkové a prístupové systémy. Podmienky účasti pre danú pozíciu experta musí splniť jedna fyzická osoba. Absolvované školenia sa do odbornej praxe nezapočítavajú. Vzhľadom na objem a špecifikáciu poskytovaných služieb verejný obstarávateľ neumožňuje kumulovanie činností expertov. Expert uvedený v ponuke úspešného uchádzača sa v navrhnutej pozícii musí podieľať na plnení predmetu zákazky a bude uvedený v zmluve o poskytovaní služieb. V prípade, že expert uvedený v ponuke uchádzača bude nahradený iným expertom, tento musí spĺňať rozsah požiadaviek minimálne v rovnakom rozsahu ako bolo požadované.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa poskytovať objednávateľovi služby Centrálneho systému na evidenciu a vyhodnotenie pracovného času, ktorý slúži na sledovanie údajov o dochádzke zamestnancov potrebných na spracovanie ich miezd v spolupráci s inými systémami (ďalej aj “CSEVPČ“), a to: a) uvedenie služby CSEVPČ do funkčnej prevádzky pre pracoviská objednávateľa, b) poskytovanie služieb CSEVPČ a štandardnej technickej podpory k službe CSEVPČ po celú dobu trvania zmluvy o poskytovaní služieb, c) poskytovanie technickej podpory k CSEVPČ – nad paušálne služby v rozsahu maximálne 300 človekodní. Bližšia technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 k zmluve o poskytovaní služieb, ktorá tvorí Prílohu č. 2 týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.