Typ podmienky účasti:
Ekonomické a finančné postavenie
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
V súlade s § 38 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500497
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
V súlade s § 38 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500497
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je zber, manipulácia, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie komunálnych odpadov z obce Hrochoť od obyvateľov rodinnej zástavby a od právnických osôb (hospodárskych subjektov) z ich nehospodárskej činnosti a to zmesového komunálneho odpadu katalógové číslo odpadu 200301, 200307, 200125 - Tabuľka č. 2 Zoznam odpadov s obsahom škodlivín, vrátanie zhodnotenia alebo zneškodnenia z nádob typu 110 l, 240 l, 1100 l a vrátane všetkých nádob a veľkoobjemových kontajnerov (na základe požiadavky verejného obstarávateľa) so znečistenou oddelene zbieranou zložkou komunálneho odpadu nad prípustnú mieru znečistenia podľa § 59 ods. 9 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo položku Predpokladané množstvo v mernej jednoty v príslušnom roku v rámci plnenia zmluvy meniť. Verejný obstarávateľ môže na skládku TKO ročne umiestniť prostredníctvom Dodávateľa aj menšie množstvo TKO ako je predpokladané ročné množstvo TKO. Zároveň objednávateľ môže na skládku TKO ročne umiestniť prostredníctvom Dodávateľa aj väčšie množstvo TKO ako je predpokladané ročné množstvo Podrobný rozpis je súčasťou prílohy č. 1_ Návrh uchádzača na plnenie kritérií a Tabuľke č. 2 Zoznam odpadov s obsahom škodlivín.
Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu poskytnúť predmet zákazky ako celok, preto by rozdelenie zákazky na časti bolo samoúčelné a verejnému obstarávateľovi by spôsobilo problémy pri plynulom a riadnom zabezpečení poskytnutia služby, ako aj pri kontrole kvality a uplatňovaní reklamácií a zodpovednosti za kvalitu plnenia. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku a je obvyklé, že poskytovatelia dokážu komplexne poskytnúť službu v celom požadovanom rozsahu, pričom tiež disponujú dostatočnými kapacitami na úspešné zrealizovanie predmetu tejto zákazky, na základe čoho je možné zabezpečiť transparentnú hospodársku súťaž. Rozdelenie zákazky by sa negatívne premietlo v hospodárnosti a efektívnosti obstarania. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Najmä s ohľadom na vecné, funkčné aj časové väzby a charakter predmetu zákazky by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Je nevyhnutné zachovať kontinuitu poskytovaných služieb, kde výsledkom bude fungujúci systém zberu, zhodnotenie alebo zneškodnenie, prepravy jednotlivých druhov odpadov tým istým dodávateľom, a to z dôvodu – zachovania systematickej komplexnosti, kvality, hospodárnosti a efektívnosti. Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78) pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. V danom prípade osoba podľa § 7, ods. 1 písm. b) ZVO po následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by sa obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky.